ik heb vandaag gelachen om

Dit onderwerp bevat 155 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Felice Felice 6 dagen, 6 uur geleden.

6 berichten aan het bekijken - 151 tot 156 (van in totaal 156)
  • Auteur
    Irene
    Irene
    Moderator

Ik heb een vriendin aan de lijn. Na twee minuten bekennen we alletwee dat we eigenlijk niks te vertellen hebben. Na een half uur hangen we op.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

bij ons in de straat zijn ze de boel aan het ophogen. De weg is klaar nu de opritten. Een stratenmaker geeft een diepe greppel in mijn oprit gegraven om de afvoerpijp van de regenpijp te vinden.
    Ik kom aanlopen samen met een vriendin. Pas op, zegt die. Natuurlijk, zeg ik, wat denk jij….en stort net niet in de greppel, maar val wel in de armen van de stratenmaker…

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

zo vandaag nieuwjaarsreceptie van de tuin. Ik lig regelmatig in de clinch met de secretaresse, laat ik er niet over uitwijden, maar geloof me, ik ben de enige niet. Enfin ik zeg altijd H. kan niet zo veel,maar haar oliebollen zij onovertroffen! Dus ik eet bij de lunch alleen maar een banaan…want ik ken mezelf ik hou het niet bij eentje..En wat gebeurt me…ze is er niet !! Zelfs dat deed ze dit jaar niet goed…
    en ik at heel braaf twee geitenkaasbolletjes ( niet veel groter dan een walnoot ) met fijngehakte cranberries en cashew nootjes..wel errug lekker, maar niet zo..hoe zal ik het zeggen : substantieel

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

om mezelf en dat hadden jullie ook gedaan als je had gezien hoe ik de auto uit kroop…

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

de kinderen die mee hielpen met snippers over de perken verspreiden. Zegt er een tevreden: hier zijn heel veel kerstbomen voor doodgemaakt

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

mezelf…ik ging wandelen in mijn mooie nieuwe wandellaarsjes…heb ik er nog een prijskaartje aanzitten. Ik was al een kwartier onderweg voor ik het doorhad

6 berichten aan het bekijken - 151 tot 156 (van in totaal 156)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.