3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Hallo allemaal! Ik heb een bedrijfswagen die ik dagelijks gebruik en het is tijd om hem op te ruimen. Ik wil handige planken, opbergsystemen en allerlei bevestigingen installeren, zodat alles op zijn plek ligt. Ik heb zelf geprobeerd sites te vinden met dergelijke diensten, maar op de een of andere manier klopt er nog niet alles. Als iemand een goede service kent waar ik apparatuur voor een specifieke auto kan ontwerpen, laat het me dan weten!
Ik heb altijd geloofd dat esthetiek niet alleen belangrijk is bij kleding of interieur, maar ook bij werk. Als je een vakman bent, moeten zowel je gereedschap als de plek waar je ermee werkt er piekfijn uitzien. Mijn busje was vroeger gewoon een loods met deuren. Maar toen kwam ik bedrijfswageninrichting Tecnolam – een site waar ik zag hoe een werkplek in een auto eruit zou kunnen zien. Het was een ware inspiratiebron. Ik heb er een complete interieurinrichting laten maken – en nu lijkt mijn auto wel onderdeel van de huisstijl. Alles is netjes, to-the-point en comfortabel. Het is een waar genoegen om onder zulke omstandigheden te werken.
Ik heb altijd geloofd dat esthetiek niet alleen belangrijk is bij kleding of interieur, maar ook bij werk. Als je een vakman bent, moeten zowel je gereedschap als de plek waar je ermee werkt er piekfijn uitzien. Mijn busje was vroeger gewoon een loods met deuren. Maar toen kwam ik bedrijfswageninrichting Tecnolam – een site waar ik zag hoe een werkplek in een auto eruit zou kunnen zien. Het was een ware inspiratiebron. Ik heb er een complete interieurinrichting laten maken – en nu lijkt mijn auto wel onderdeel van de huisstijl. Alles is netjes, to-the-point en comfortabel. Het is een waar genoegen om onder zulke omstandigheden te werken.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com