3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    toxaaa
    Deelnemer

Ik was geïnteresseerd in de mogelijkheid om media rechtstreeks van de iPhone naar de tv te streamen: films, muziek, YouTube, enzovoort. Maar het is nog niet helemaal duidelijk hoe streaming werkt en welke formaten worden ondersteund. Ik wil graag weten hoe ik het geluid en het beeld synchroon kan laten lopen, en of het mogelijk is om de weergave rechtstreeks vanaf de telefoon te bedienen. Ik stel elk advies op prijs!

katana
    Deelnemer

Films kijken of muziek luisteren op je iPhone is geweldig, maar het is nog beter om dat op een groot scherm en met goed geluid te doen. Moderne applicaties bieden deze mogelijkheid: u selecteert simpelweg een video of afspeellijst op uw smartphone en stuurt deze naar uw tv. Het is vooral handig als dit met een paar aanrakingen gebeurt. Met hulpmiddelen als DoCast kunt u uw app voor schermspiegeling iPhone organiseren, zodat u de content met vrienden kunt delen of er zelf van kunt genieten zonder naar het kleine scherm te kijken.

zazajoj
    Deelnemer

Streamen van je telefoon naar je tv is onderdeel geworden van het dagelijks leven. Dit is handig als u naar muziek van een afspeellijst wilt luisteren of uw favoriete tv-serie wilt kijken zonder dat u een laptop hoeft aan te sluiten. Streamingmogelijkheden variëren afhankelijk van de app en compatibiliteit van het apparaat. Het belangrijkste is gebruiksgemak en een stabiele verbinding, zodat u niet wordt afgeleid door technische problemen en u zich kunt concentreren op de inhoud.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.