3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Gunio
    Deelnemer

Ik zag onlangs een aantal flessen Nemiroff in de slijterij staan. De flessen zagen er stijlvol uit, maar ik kende het merk nog niet echt. Is het de moeite waard om eens te proberen? Welke variant raden jullie aan als eerste?

Ffrohoro
    Deelnemer

Laatst kocht ik voor het eerst een fles Nemiroff Honey Pepper, puur uit nieuwsgierigheid nadat ik hun stijlvolle flessen zag in de slijterij. Ik kende het merk nog niet, maar was meteen verkocht! De combinatie van zoete honing en pittige peper was verrassend verfijnd en aangenaam in balans. Sindsdien ben ik fan en heb ik ook de Bold Orange geprobeerd – fris met een vleugje citrus. Een absolute aanrader! Voor wie twijfelt: neem zeker een kijkje op https://nemiroff.vodka/en-uk/products/ voor alle varianten. Mijn ontdekking van het jaar, zonder twijfel!

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door Ffrohoro.
    Ander
    Deelnemer

Ik drink al jaren Nemiroff. De kwaliteit is altijd top. Als je iets zoekt dat anders is dan de standaard wodka’s, dan is de “Burning Pear” ook een aanrader. Zoet, kruidig en krachtig tegelijk. Fijn dat ze zoveel unieke smaken hebben, voor elk wat wils!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.