-
Puk reageerde in het onderwerp Waar ben jij van geschrokken? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Ik liet me opjagen op het zebrapad door een ongeduldige automobilist…
Ging net iets harder lopen en op het fietspadgedeelte lagen een soort van naalden uit een boom die nat waren en dus spiegelglad.
En ja hoor ik maakte een schuiver en viel achterover…. de bruut die haast had reed net niet over me heen zei iemand die het zag gebeuren.Jeetje!
-
Irene reageerde in het onderwerp Roger Dean in het forum platenhoezen 9 jaren, 7 maanden geleden
Het album Tales from Topographic Oceans van Yes:
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
spaghetti
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Zaterdagstandaard.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
linzensoep!!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 7 maanden geleden
ik heb toch nooit geweten dat alcohol ook kanker kon veroorzaken!
Jeminee wat een cijfers. En dan te bedenken dat alcohol in Engeland veel duurder is dan bij ons! -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 7 maanden geleden
getver….wat een zooi moet dat gegeven hebben!
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Heel redelijk.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Broodjes afbakken.
Je hebt me ingehaald, dat doe ik morgen pas.
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Broodjes afbakken.
-
Puk reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
05:30 Vio uitlaten en terug om heerlijk uit te slapen…..
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Zo even langs de toko.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Het is veel vroeger dan ik dacht.
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Mijn bed…..
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Ik ben trots op in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Het is haar verdienste, niet de mijne,
dat klopt.Maar wij als ouders hebben het voorrecht om trots op onze kinderen te zijn….
-
Irene reageerde in het onderwerp Ik ben trots op in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Het is haar verdienste, niet de mijne,
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Ik ben trots op in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
OP mijn dochter, die in januari mag beginnen als teaching assistent.
van harte,persoonlijk zou ik in zo’n situatie naast mijn schoenen gaan lopen,zelfs in januari
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Ik ben trots op in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Mijn man die vandaag aan een socialrun deelneemt (samen sterk zonder stigma )
Met een team van 10 personen 550 km hardlopen in 48 uur …. :applause:wauh!! wat knap!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
Of de pepernoot/speculaas/speltcake zal smaken
hmmm, lijkt me heel erg lekker!!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 7 maanden geleden
waarom is de winterslaap afgeschaft??
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
