-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Zie jullie straks
Ik ben in gedachten erbij.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Ik nog niet, kleed me nog wel om voor die tijd.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp triest bericht over onze Virgo in het forum Huishoudelijke mededelingen 9 jaren, 6 maanden geleden
prachtig Irene, dank je wel
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
ik ook, ik heb al een nette jurk aan…
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Aan vanmiddag.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
Als je geluk van geld afhangt heb je een armoedig leven.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
Als je naar de Belgen kijkt, mogen wij niet klagen met ons koningshuis.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
Ik ben er gisterenavond nog overheen gekomen, toen was hij inderdaad nog gesloten voor vrachtverkeer.
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Mijn bezoek dame die sinds dinsdag vermist is…waar ben je heen??…..
-
Irene reageerde in het onderwerp Rodney Matthews in het forum platenhoezen 9 jaren, 6 maanden geleden
Caught in the light van Barclay James Harvest:

-
Irene reageerde in het onderwerp triest bericht over onze Virgo in het forum Huishoudelijke mededelingen 9 jaren, 6 maanden geleden
mijn bijdrage voor het boekje:
Lieve Chris, we zagen elkaar niet zo vaak, maar hadden zeker de laatste jaren on-line bijna dagelijks contact. Soms heel serieus, soms gewoon een beetje dollen. Muziek was onze gezamenlijke passie en beiden deden we ons best om lang vergeten nummers of echt foute liedjes naar voren te toveren. Ik ben mijn…[Verder lezen]
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
Ik denk ook dat het een goed plan is.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
ik moest er even aan wennen, maar toen ik er wat over doordacht, vond ik het een fijn plan. als dat eerder had gekund was manlief ook juridisch de vader van dochterlief geweest…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Waarom heb ik hoofdpijn?
spanning?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Slechte dag
knuffel lieve Martih
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp triest bericht over onze Virgo in het forum Huishoudelijke mededelingen 9 jaren, 6 maanden geleden
deze heb ik er ook ingezet Puk
-
Puk reageerde in het onderwerp triest bericht over onze Virgo in het forum Huishoudelijke mededelingen 9 jaren, 6 maanden geleden
link werkte niet meer
-
Lilly21 reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Nieuwe dag nieuwe kansen.
Maar helaas voel mij beroerd,en later toen ik Naomi wakker maakte dus ook.
Naomi ziek gemeld,even met haar naar de huisarts,voor iets anders.
En later vanmorgen dus even geslapen. -
Lilly21 reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Thnx Felice
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Waar ik aan denk,dat de troubles een keertje over zijn.
Ik weer normaal kan leven,zonder frustratie’s of woede.
Het enige dat ik wil is rust.knuffel. en ik hoop het met je mee!!!
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
