-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Het gehoest van mijzelf!
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Griepje?
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
Ik dacht dat blondjes alleen dom waren?
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Dat je steeds dingen blijft vergeten en dat je er morgen aan het einde van dag achter komt dat die dingen die je vergeten was en toch nog in huis hebt gehaald helemaal net gebruikt zijn.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
Het worden er langzaamaan wel erg veel en veel verschil kan ik er niet tussen ontdekken.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
Het is in elk geval heel bijzonder.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
Ik kreeg er ook koude rillingen van.
-
Irene reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Ik heb ook bijzondere ervaringen met station Woerden.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Gewoon frietjes alsof er niets aan de hand is.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Nog even langs de dierenwinkel en vergeten boodschappen in huis halen.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Ik ga er maar uit.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
wij gaan vandaag een heerlijk kerstdiner eten: de peertjes en de stoofschotel staan al klaar..
ik moet alleen nog heeeeel veel groenten schoonmaken -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
het was gisteren, maar goed, ik was in Woerden en wilde met de trein trug. Kom je dat station binnen, moet je een hoge steile trap op en dan kom je op een loopbrug. Ik zie niet van die mooie digitale borden hangen, die aangeven welke perron je moet hebben.”hinder niet, ik kijk wel op de gele borden”, denk ik. op die gele borden is dus reclame…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
hier zaten ook 2 ouders op de bank met hele dikke ogen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
ik begrijp dat de teller op 1,7 miljoen staat
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
ik heb me ooit uitgebeird verdiept in de gescheidenis van het socialisme aan het einde van de 18-de en begin van de 19 de eeuw. Zeg maar honder jaar geleden.
Het socialisme was een op komend gedachtegoed. Politieke partijen warenof liberaal of ze behoorden bij een kerk. Geloof het of niet maar toen had je aparte partijen voor katholieken,…[Verder lezen] -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Het Chinese jasje waar ik een bod op heb gedaan…
Ben benieuwd, als het lukt willen we een foto!
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 6 maanden geleden
Het Chinese jasje waar ik een bod op heb gedaan…
-
Irene reageerde in het onderwerp Paul Whitehead,een Britse schilder en graficus, in het forum platenhoezen 9 jaren, 6 maanden geleden
Chamelion in the shadow of the night van Peter Hammill.

- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
