-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Gezellige avond.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Intuïtie of toch niet ?
Bij twijfel altijd op je intuïtie vertrouwen!
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Wij zijn net terug van het Chinese restaurant. Hadden een familie diner.
Gezellig!
-
Irene reageerde in het onderwerp Paul Whitehead,een Britse schilder en graficus, in het forum platenhoezen 9 jaren, 5 maanden geleden
Foxtrot van Genesis

-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Wij zijn net terug van het Chinese restaurant. Hadden een familie diner.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
en op de valreep overlijdt ook de bedenker van de Kinder-surprise…
William Salice, de bedenker van het wereldberoemde Kinder Surprise-ei, is gisteren op 83-jarige leeftijd overleden. Salice werkte tussen 1960 en 2007 voor de Italiaanse chocolademaker Ferrero en was in het bedrijf degene die het dichtst bij eigenaar Michele Ferrero stond. Een…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
wij aten de restjes van gisteren uitgebreid met een salade
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Broodje hamburger
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
kijk, dat dan weer wel
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
sommige tips, zoals die van die sites, vind ik echt handig, maar ik zal het niet in mijn hoofd halen in een winkel te pingelen, winkeliers kunnen het echt niet missen…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
hier niet zo zeer de griep maar wel een hardnekkige verkoudheid, word ik ook een beetje ibbel van
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Dat is een aardig artikel, indien ik het kan lezen laat ik weten wat ik ervan vind.
Dank je. -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
het echte antwoord : terwijl de invoering van een verhoogde kiesdrempel door wijziging van de kieswet kan gebeuren
ik heb dit gevonden in het volgende ( een beetje zure ) artikel
http://www.novini.nl/verhoging-van-de-kiesdrempel/ik ken dit blad niet , heb er even doorheen gebladerd, maar kan er niet veel van zeggen: het lijkt me dat hun feiten kloppen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
ik dacht bij mezelf: het zou al helpen als we die afsplitsers eens kwijt waren, maar ik lees net dat dat een grondwetswijziging nodig heeft
de broen lijkt mij betrouwbaar.
Afsplitsing
Aan één probleem kan een kiesdrempel helaas niets verhelpen: dat van de afsplitsingen. Volgens de grondwet worden Kamerleden namelijk op persoonlijke titel g…[Verder lezen] -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
ik ga er maar een suit, genoeg te doen vandaag!
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Gelukkig nergens last van gehad, hopelijk werkt de griepprik.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Wat is het koud.
-
Puk reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 5 maanden geleden
Nog niet okai.
Rotterdam veel plezier daar! Stink stad….brrr:dag-dag:
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 5 maanden geleden
Ja ik loop al 4 dagen met lichte griep….huisarts ben ik nog niet heen geweest.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 6 maanden geleden
Er staat een Galgo bij? ik word verdrietig want deze lijkt op Violeta en we hebben nog een paar dagen dit jaar te gaan…..
Dat had ik nog niet eens gezien, sterkte Puk. Vio gaat gewoon mee naar 2017, daar sta ikop!
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
