-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Zij is van het vaak afspreken en van meer vriendinnen hebben. Ik vind 1-tje genoeg. Ze woont hier pas en heeft verder nog niemand in de buurt. Ze verveelt zich heel gauw, kan niet stilzitten en wil wat te doen hebben. Maar ik ben niet de aangewezen persoon om haar dan op te vangen. Ik trek het niet zo vaak afspreken. Niet met haar althans. Ze…
-
CheeseUnion reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Heb je enig idee waraom je vriendin zo doet? ik lees er bezorgdheid in…
Zij is van het vaak afspreken en van meer vriendinnen hebben. Ik vind 1-tje genoeg. Ze woont hier pas en heeft verder nog niemand in de buurt. Ze verveelt zich heel gauw, kan niet stilzitten en wil wat te doen hebben. Maar ik ben niet de aangewezen persoon om haar dan op te…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
kom op dames: het is er weer voor!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
ik vind het wel wat. Vroeger zette ik de wasmachine altijd s nachts aan dan hadden we goedkope stroom. Even on line kijken wanneer je het beste akn wassen: dat went. Als je het eerste jaar zorgt dat je wat extra geld achter de hand hebt om de wintermaanden door te komen, dan is er wat dat betreft ook niks aan de hand..
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik snap niet dat dat spul niet gewoon per direct verboden wordt!! Echt niet
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
verbijsterend, hoe simpel het kan zijn……….
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat mijn vriendin of niet kan lezen, of me gewoon niet respecteert. :-| Ik heb letterlijk getypt in een whatsappbericht dat 1 keer per maand afspreken is voor mij, maar ik kreeg net alweer de vraag of ze vanmiddag langs kan komen “voor de gezelligheid”.
NEE! Laat me eens met rust man!!
..
Heb je enig idee waraom je vriendin zo doet? ik lees er…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Pijn die ik weer heb in me lijf.
sterkte!
-
CheeseUnion reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat mijn vriendin of niet kan lezen, of me gewoon niet respecteert. :-| Ik heb letterlijk getypt in een whatsappbericht dat 1 keer per maand afspreken is voor mij, maar ik kreeg net alweer de vraag of ze vanmiddag langs kan komen “voor de gezelligheid”.
NEE! Laat me eens met rust man!!
We hebben ze zondag namelijk nog gezien… Afgelopen zondag…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Moed verzamelen om in het ziekenhuis te komen.
sterkte !!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
hmmmm, koffie…
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Opstaan kost nog steeds moeite.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Snuifmeel!
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Moed verzamelen om in het ziekenhuis te komen.
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Moe en niet fit ivm vreselijke pijnen.
Sterkte Puk
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Dat ik een aantal dingen niet mag vergeten.
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 3 maanden geleden
Een e-mail dichten.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Geen last van.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Ja er is een heleboel voor te zeggen!!
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 3 maanden geleden
Ik vind het een apart volk.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
