-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Je bent echt een prettig mens hoor Puk!
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
idd niks meer van dat soort kopen en zelf lekker maken en bijelkaar zoeken.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Ik heb op een cruiseschip gewerkt als schonnheidspecialiste / masseuse, en moest hakken dragen van een bepaalde hoogte ( welke ik altijd in mijn salon uit deed! )
Ongemakkelijk ……tis gewoon een bepaald plaatje wat ze willen zien. -
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
erger nog, je kan zelfs heel aardig zijn!
Haha…..
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Volgens mij is het ook vanwege de arbowet verboden in Nederland. Ik loop graag op hoge hakken, maar als je echt de hele dag heen en weer holt is het geen goed schoeisel
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
nee he! ik ben ook serveerster geweest in mijn studenten tijd, ik had er niet aan moeten denken dat op hoge hakken te doen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Of ik vriendelijk kan zijn…
erger nog, je kan zelfs heel aardig zijn!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Sorry, ik ben blij met het mooi weer. Maar ik wil eventjes een bui zodat de berkenpollen niet rond kunnen waaien.
een fris lentebuitje, dat kan toch geen kwaad ? #eenregendansjedoet
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Of ik vriendelijk kan zijn…
Dat kan jij echt wel (weet ik uit ervaring)
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Of ik vriendelijk kan zijn…
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Aan een zwaar gesprek.
-
Poeh reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Karramba wat kraakt mijn nek. Daarom heet het vast kraakbeen :smiley_hoofd:
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar kijk jij naar uit? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Naar duidelijkheid.
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Uitgerust maar gespannen.
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
@Puk :verdrietig::troost::groepsknuffel:
-
Puk reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Besodemieterd
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Ik voel me vandaag fysiek rot, maar innerlijk goed. Het hoogste gedeelte van mijn nek en atlas is kennelijk nu aan de beurt. Vannacht zat er weer een zenuw klem, dus ademnood en andere enge dingen. Maar gelukkig is het nu ochtend en is er koffie.:moedhouden:
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
@Irene @ Puk ::groepsknuffel:
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Zeventigjarige citroën hy is terug… als aangeklede jumper in het forum vrouw en auto 9 jaren, 2 maanden geleden
jawel, maar nu moet ik op nieuw heeeeeel hard lachen
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Wat fijn te horen Droppy!! hou de flow vast.
het lijkt wel in de lucht te hangen! Ik voel me ook lekker vlot en uitgerust en alles lijkt als vanzelf te gaan. ( ook wel lekker voor een keertje )
Dankjewel Felice. Wat leuk dat dat bij jou ook zo is.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
