-
Poeh reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
en??
Het was heerlijk om te doen en het werken met verf gaat me veel beter af dan het werken met potlood. Ik vind het werken met verf veel leuker, merk ik. Zie hier het resultaat. Voor een eerste keer best redelijk, vind ik zelf. Ik heb mijn naam eronder even weggepoetst. Het is geen ontwerp van mezelf hoor, ik heb het stapsgewijs gevolgd uit…[Verder lezen]
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Nog even wat achtergebleven dingen lezen, dan even opruimen en dan nog wat lezen.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Hier wordt ng getwijfeld tussen asperges en frites.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Ik heb wel een smartphone, maar daar ga ik echt niet mee betalen.
Ben niet gek :zoefzoef:Ik ben wel gek, heb ook een smartphone, maar betaal er niet mee.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Je hoeft nou ook weer niet iedere vorm van onbeschaafd gedrag te beboeten.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Als je het geld hebt kan het een prima investering zijn.
-
Poeh reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Beterschap Poeh!
Dankjewel Female1. Het gaat alweer een flink stukje beter, vannacht was mijn bed droog en ook nu is mijn temperatuur helemaal normaal. Ik ben alleen wel aan het toilet gekluisterd. Het lijkt erop alsof mijn lichaam heeft besloten het virus via de onderkant af te voeren.
Hoe is het met jou? Je blaasontsteking?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Ik ga voor het eerst van mijn leven proberen met aquarelverf (tijdje geleden bij Lidl gekocht) een mandala te maken. Dat lijkt me lastig, maar leuk om uit te proberen.
en??
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
pittige kippenlevers met rijst en iets met vitamienen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Ja. Als iedereen zou doen wat hij doet, kon hij bij niemand slapen. En nog met een kindje erbij ook…. Maar goed, het is goed afgelopen, want nu wonen ze gewoon weer in een eigen (huur)huis.
sterker nog: dan kon niemand bij iemand slapen. Maar misschien zouden we dan met elkaar weer heel nieuwe manieren vinden om met elkaar om te gaan!
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Pizza
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Het bos in.
-
Poeh reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
wat je zegt, ik ozu het echt niet durven. Niet alleen omdat ik het eng zou vinden geel geld te hebben, maar je leeft toch een beetje op andermans portomonee…als niemand zijn huis aan jou ter beschikking stelt, dan slaap je dus wel onder een brug
Ja. Als iedereen zou doen wat hij doet, kon hij bij niemand slapen. En nog met een kindje erbij…[Verder lezen]
-
Poeh reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Dankjewel Puk en Felice. Vannacht was mijn bed drijfnat van het zweten. Ik had vandaag overdag wel wat verhoging (en zweten en brak, gedverderrie) maar geen koorts. Ben ook ineens pats boem aan de diarree gegaan (ik was te laat bij het toilet :grijs: dus zó “pats boem”, gelukkig was ik toen al thuis van de boodschappen). Oordruppels,…[Verder lezen]
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Even VP bijlezen en nog wat andere dingen en dan gaat deze jongedame een schoonheidsslaapje doen.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
In Tilburg had je er vroeger ook 1, ik weet niet of die nog bestaat.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Je moet het maar durven.
Precies!
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Lasagne
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Getver Poeh beterschap!
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Ik ben te oud voor zulke dingen…..ik slaap liever in een bed.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
