-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Ik denk niet dat ik het geld ervoor wil uitgeven.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
Terecht!!
-
Puk reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Lekker geslapen.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
:heel_geamuseerd:stelletje pestkoppen
-
Irene reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Die
spullen zijn mij allemaal te klein uit je webwinkel:kwijl:Als ze jou al te klein zijn, hoe moet dat dan met de rest van Nederland?
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Valt niet mee Irene sterkte…
Het komt wel goed hoor.
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
broccoli met kipshaorma
-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Ik wil een ander betalingssysteem in mijn webwinkel: een veel goedkoper. Gisteren was ik er al bijna twee uur mee bezig en vandaag opnieuw. De mevrouw die mij werd toegewezen, wist precies wat het probleem was: ik begreep niet wat ik moest doen. Ze bleef me uitleggen: dan klikt u op die knop dan kunt u het formulier downloaden…Al mijn uitleg dat…
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Valt niet mee Irene sterkte…
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Ik draai me nog een keer om.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Broccoli met een gehaktbal.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Het gat langzaam steeds beter.
-
Irene reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Van een momentje voor mezelf.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
Ik wil een ander betalingssysteem in mijn webwinkel: een veel goedkoper. Gisteren was ik er al bijna twee uur mee bezig en vandaag opnieuw. De mevrouw die mij werd toegewezen, wist precies wat het probleem was: ik begreep niet wat ik moest doen. Ze bleef me uitleggen: dan klikt u op die knop dan kunt u het formulier downloaden…Al mijn uitleg dat…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
het is nog vroeg, maar ik sta toch maar op.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
@Irene, heel verstandig! Het heeft mij altijd verbaasd dat ik zo ongeveer de enige moeder was, die gewoon meespeelde met on-line spelletjes( en het nog leuk vond ook) De vriendjes van zoonlief hadden zo door wanneer ik meespeelde: dan kregen ze antwoord als ze chatten..
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
wat is er mis met uit eten gaan??
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 2 maanden geleden
ik vind hem geweldig!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
pasta met salieboter ( a match made in heaven ) sla ( met een krop vers uit de kas ) en een eitje en tonijn ( uit blik)
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 2 maanden geleden
hoe gaat het nu?
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
