-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Wachten tot we gaan eten. Zijn bij een vriendin van ons omdat mijn vrouw daar moest helpen met de tuin. Maar dat lijkt weer eens langer te duren dan gedacht…
hahaha in een tuin ben je nooit klaar…
Ik ga eens een 0.0 biertje ontkurken
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Niets. Ik heb geen tijd om iets te kopen haha. Nee onzin, maar ik gun me er geen tijd voor.
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Alweer een uur voor de wekker aan wakker…
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Dat zoonlief langzaam eens wakker mag worden van zijn middagslaapje
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Iets kan misschien tegenvallen maar zo ga je toch niet met een kind om… ik snap dat soort mensen niet die een kind schijnbaar als een voorwerp zien ofzo…
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Wachten tot we gaan eten. Zijn bij een vriendin van ons omdat mijn vrouw daar moest helpen met de tuin. Maar dat lijkt weer eens langer te duren dan gedacht…
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Ja iets kan in het echt tegenvallen toch.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Iedereen is omkoopbaar.
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Witlof snijden.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
absurd…dat ding was op weg naar Finland???
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
heerlijk geslapen, zou ik echt vaker moeten doen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Hihihhi, misschien een topic starten met “wat heb jij voor leuks verkocht dit jaar ” :welkom:
Een week of drie geleden heb ik weer eens een zooitje boeken doorverkocht. Levert niet veel op, maar toch iets en het levert vooral ruimte op.
een zooitje boeken?? ik wou dat het waar was. Ik zit al aan bananendoos 5. en nog 2 kasten te gaan. ( in de woonkamer)
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Aan niet denken maar doen
Lijkt me een goed idee.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Onrustig geslapen.
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Het begint niet erg best.
-
Puk reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Weinig rust gehad.
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Dat ik weer veel te vroeg wakker ben en het gesprekje dat ik gisteren had met de buurman. Deed even goed het hart en beetje te luchten.
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Toen het gisteren vandaag was, heb ik een nieuwe ipad gekocht. Een air2. Ik was nog net op tijd, want deze is bijna niet meer te krijgen, en wat ervoor in de plaats komt is op een aantal voor mij belangrijke punten van mindere kwaliteit. De winkelier kon er nog een bij de importeur vandaan halen. Komende week zou ie aan moeten komen en dan haal…[Verder lezen]
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
als ze niet eens netjes dankjewel zeggen als ik een prachtige boender met steel voor ze koop.
Ze moesten zich schamen!:grotegrijns2:Zoals het kippen betaamt, hebben ze gewoon schijt aan jouw schrobber :Tele-teletubby::grotegrijns2:
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
helemaal niks! ( aan het ont-spullen he )
Hihihhi, misschien een topic starten met “wat heb jij voor leuks verkocht dit jaar ” :welkom:
Een week of drie geleden heb ik weer eens een zooitje boeken doorverkocht. Levert niet veel op, maar toch iets en het levert vooral ruimte op.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
