-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Kip Jambalaya.
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Afspraken maken
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Het begint niet erg best.
en hoe is het afgelopen ?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Dat ik geen zin heb om vanavond alleen te zitten. Kans om te piekeren wordt dan te groot en dat kan ik nu ff niet hebben.
gezellig iemand uitnodigen dan?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Dat ik mijn moeder zo langzaam maar zeker behoorlijk zat begin te worden.
hahaha, herkenbaar, dat had ik vroeger met grote regelmaat met mijn moeder
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Dat ik geen zin heb om vanavond alleen te zitten. Kans om te piekeren wordt dan te groot en dat kan ik nu ff niet hebben.
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Gisteren pizza taco. Vandaag nog geen idee. Dat mag vrouwlief regelen, ik ben de hele dag werken. En als ik thuis kom heeft zij slaapdienst. Zometeen eerst maar eens ontbijten met yoghurt en muesli.
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
hahaha in een tuin ben je nooit klaar…
Ik ga eens een 0.0 biertje ontkurken
Nee nou ja uiteindelijk was het 7uur toen we gingen eten en meteen daarna ben ik met zoonlief naar huis gegaan omdat hij naar bed moest. Zelf ben ik toen maar naar de buurman gegaan om even mijn hart te luchten.
– – – Updated – – –
Ik ga maar eens opstaan. Zometeen…[Verder lezen]
-
Irene reageerde in het onderwerp Rodney Matthews in het forum platenhoezen 9 jaren, 1 maand geleden
Fields of Green van Rick Wakeman

-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Al jaren bij de E piep… is het gaande, je word daar beloond als je iets weet en dus zogezegd je collega verraad:nachtmerrie: Krijg je werk verlichting bij een grote vangst of andere priveleges….
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Ja hier ook zo Irene
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Nog even VP en op tijd naar bed denk ik.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
klopt wel. In het bedrijfsleven “voelen” mensen het in hun portomonee als er vals gespeeld wordt. Bij de overheid is dat natuurlijk niet zo.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Broccoli met een stukje kip.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
gehaktbrood, gebakken aardappelen, en spinzie met rode paprika , dat ziet er heel kerst-achtig uit
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
een zooitje boeken?? ik wou dat het waar was. Ik zit al aan bananendoos 5. en nog 2 kasten te gaan. ( in de woonkamer)
dus als iemand nog een boekje wil??
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Ik maak geen grappen hoor, corruptie komt bij de overheid veel vaker voor dan in het bedrijfsleven en dat heeft alles te maken met het feit dat mensen in het bedrijfsleven er voor worden gestraft en dat het binnen de overheid vaak met de mantel der liefde wordt bedekt.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Dat ik mijn moeder zo langzaam maar zeker behoorlijk zat begin te worden.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
nou , we kunnen er een serie grappen over maken, maar ik vind het echt wel zorgwekkend
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Het zijn overheidsdienaars he, die hebben een reputatie laag te houden.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
