-
Poeh reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
dat het over een kwartier alweer dodenherdenking is
Inderdaad. Zucht.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Doe ik ook altijd, voor 6 tot 8 weken later. Ben toevallig gisteren weer geweest.
en ? tevreden?
-
Poeh reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Ik
ben eruit als ik geweest ben zet ik direct een afspraak 8 weken verder….lekker makkelijk toch?Doe ik ook altijd, voor 6 tot 8 weken later. Ben toevallig gisteren weer geweest.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
dat het over een kwartier alweer dodenherdenking is
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
pasta met boerenkoolpesto
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Bruine bonen, spek en een pieper.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
En wij gaan naar Duitland voor de drank en benzine en naar Belgie voor de tabak……een Europa hoppekee……….in de bus allee
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
in eerste instantie vond ik het een wel heel pittige straf, voor twee meiden die waarschijnlijk de draagwijdte van hun grap niet begrepen. Tot ik las dat ze er allebei al eerder op aangesproken waren.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
hoe gek kan je zijn?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar ben jij van geschrokken? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
jij mag hem hebben!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Ja, het nadeel voor ons is dat de farmaceutische industrie de geneesmiddelen waar nog wel patent op zit gewoon krankzinnig duur heeft gemaakt…En daar is veel moeilijker wat aan te doen….
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar ben jij van geschrokken? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Lekker hoor water konijn! delicatesse……….
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Ja dat is zeker waarheid!!
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Hier had de kapper geen plaats vandaag. Dan maar volgende week erheen.
Ik
ben eruit als ik geweest ben zet ik direct een afspraak 8 weken verder….lekker makkelijk toch? -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar ben jij van geschrokken? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Ieuw…
ja dat dacht ik ook….Maar wat wil je, ik woon in een waterrijk gebied en ik heb kippen.
Gelukkig is het kippenhok met deel dicht gaas gemaakt en heeft manlief voor de ren tegels rechtop ingegraven. Ratten kunnen zich in een kippenren ingraven -
Maite-Star reageerde in het onderwerp Waar ben jij van geschrokken? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
een rat die op zijn gemakje door de tuin liep…
Ieuw…
-
Irene reageerde in het onderwerp Neon Park, de artiesten naam van Martin Muller. in het forum platenhoezen 9 jaren, 1 maand geleden
Representing the Mambo van Little Feat

-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Witlof met ham en kaas.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Hey
ben je vergeten dat ik lichtblond ben??ja inderdaad, ik heb je redelijk donkerblond in het hoofd zitten. Duidelijk tijd voor een meet!
-
Puk reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
is jouw haar er niet te donker voor?
Ik vind het wel een leuk idee….Ben benieuwd naar de fotoHey
ben je vergeten dat ik lichtblond ben?? - Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
