-
Elsa reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Hmm, nog geen idee, misschien doe ik hier nog ideeen op :)
-
Elsa reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Ik heb mij nog nergens aan geergerd vandaag :)
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
ik vind het ook leuk dat die jongen dat doet. Aan de andere kant: wel een beetje jammer, dat we dat bijzonder vinden..
-
Elsa reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Ik voel mij vandaag goed! Na 2 slechte dagen had ik gisteren een wat redelijkere dag en vandaag dus goed!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Erg moe
knuffel en doe maar even rustig aan
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
sta je toch wel heel, heel , heel erg voor…..
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Wat ik mis is de ouderwetse cake met vijl.
En hoezo kat en muis spel? we mogen toch aannemen dat de bewaking gewoon ietsjes slimmer is dan de celbewoners? -
Poeh reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
o, dat is geen geheim , Ik heb ook nog een site voor jonge moeders, daar zit een webwinkel aan : BabyenKind.
Oh zo. Wat leuk. :olifant:
Vandaar “te klein” :ik-aanbid-je:.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Nou word ik wel nieuwsgierig wat je voor webwinkel hebt :Tele-teletubby:
o, dat is geen geheim , Ik heb ook nog een site voor jonge moeders, daar zit een webwinkel aan : BabyenKind.
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
:heel_geamuseerd:stelletje pestkoppen
Nou word ik wel nieuwsgierig wat je voor webwinkel hebt :Tele-teletubby:
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Noodles met prei en kip.
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Dat ik een lekker dagje achter de rug heb.
-
Poeh reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Kralingen….
JP zit in het centrum, Vondelweg.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
hahaha. zo komen we nog eens ergens.
Overigens mijn zus gaat ook naar Duitsland voor schoenen -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Kralingen….
Rotterdammers onder elkaar??
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
ja herdenken: het feit dat wij het kunnen, is iets om heel dankbaar voor te zijn…..
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Altijd. Ik heb een super super super kapper. Een grote gezellige lieverd is ie ook nog. Iedereen die daar klant is hoort vanzelf meteen tot een grote familie. Als ik voor iemand reclame zou willen maken, is het voor hem. Jean Paul Kappers, in Rotterdam.
Kralingen….
-
Poeh reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
knuffel
Dankjewel. Jij ook een. :groepsknuffel:
-
Poeh reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
en ? tevreden?
Altijd. Ik heb een super super super kapper. Een grote gezellige lieverd is ie ook nog. Iedereen die daar klant is hoort vanzelf meteen tot een grote familie. Als ik voor iemand reclame zou willen maken, is het voor hem. Jean Paul Kappers, in Rotterdam.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Inderdaad. Zucht.
knuffel
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
