-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Ik hoop dat bij hem het zelfde gebeurd als ie dood is.
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Koffie drinken en een kadootje inpakken.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Nog even de uitslag van het songfestival kijken, dan met de honden wandelen en naar bed denk ik.
honden?? leuk! wat voor honden heb jij ?
ik ga eens even wakker worden met een bakkie koffie
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Nog even de uitslag van het songfestival kijken, dan met de honden wandelen en naar bed denk ik.
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Bed opzoeken
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Nou daar houd menig Rotterdammer wel rekening mee. Het zou fijn zijn na 18 jaar weer eens een landstitel te mogen winnen, maar als het er niet in zit zit het er niet in …..Sterker door strijd……..
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Dat ik straks na de wedstrijd mijn dagboek nog bij moet werken…
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Me verder opvreten… wat een wedstrijd… Kansen genoeg maar ze vallen er niet in…
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Waar houd geen enkele Rotterdammer rekening mee denk jij?
Dat Feyenoord geen kampioen gaat worden. Zullen in elk geval weinig Rotterdammers rekening mee houden denk ik. En op zich… op papier… geef ze eens ongelijk…
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Gezellige visite van vanavond.
-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Speklappen parade bij de buren…..
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Sinaasappeltje eten
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Waar houd geen enkele Rotterdammer rekening mee denk jij?
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Ik heb me die vraag dus nooit gesteld, maar dat zijn dus 20.000 briefjes van 50!
Dat is dan ook nog niet echt voor te stellen zoveel… Ongelofelijk eigenlijk…
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren, 1 maand geleden
Ik houd teletekst goed in de gaten en hoop dat datgene gaat gebeuren waar geen enkele Rotterdammer nog rekening mee houdt… Al denk ik dat ze toch wel kampioen gaan worden…
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Rondhangen op het forum en ondertussen Ajax kijken. Zodra de meiden van Og3ne moeten krijg ik als het goed is een appje zodat ik even kan kijken en daarna weer terug naar Ajax. Twee finale plaatsen op één avond zou toch geweldig zijn…
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Wat heeft het nog voor zin :zoefzoef:
Lieve Marith, dikke knuffel voor jou! En hold on!!!
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Luisteren is inderdaad moeilijk soms ja… Maar dat zal ook de kracht van de verkoop praatjes zijn voor hun. Wie weet gaat mevrouw toch nog overstag. Alleen ja, als jij precies weet wat je wilt…
-
Maite-Star reageerde in het onderwerp waar heb je voor het laatst om gehuild in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Heeft het zin om dat nog te delen? dacht het niet ….
Soms kan het opluchten om het nog eens te delen…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren, 1 maand geleden
Ik ben op zoek naar een dongel zo dat ik in Frankrijk of in mijn tuinhuis ook kan internetten.
Ik ben nu in 4 winkels geweest waar ze dat din niet hebben. Wel WIFI-spots, maar dat wil ik niet. Ik wil 1 aparaat o p1 dongel aansluiten. Waarom beginnen dan al die jochies, die nog niet droog zijn achter hun oren dan tegen mij te zeuren dat een…[Verder lezen] - Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
