-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
broodje ui met ei…ik mis onze Hagenees nog steeds….
Ik moest ook aan hem denken.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
broodje ui met ei…ik mis onze Hagenees nog steeds….
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
ouders die uitgebreid gaan sjoppen met compleet on opgevoede kinderen. Wat kreeg ik een sik van ouders die om de minuut riepen: als je dat nou nog een keer doet!!!
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Vertaling:
Sla met ui en ei en aardappel :)
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
paksoi met pepertjes bruine rijst en gehaltballetjes
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Macaroni.
-
Irene reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Ja je hebt soms van die dagen. De wereld vergaat niet er is niks ernstigs gebeurd, maar het zat gewoon niet mee.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
een absolute uitgumdag
-
Irene reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Ik had (bij Intratuin) visjes gekocht voor onze vijver. De vorigen waren geëindigd als reigervoer. Die beestjes moeten altijd even acclimatiseren in de meegeleverde plastic zak. Die zak had ik dus open in de vijver gelegd. Nadat ik terugkwam van mijn ouders wilde ik de visjes uitzetten. Was er een salamander bij de visjes in de zak gekropen, dat…[Verder lezen]
-
Irene reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Hebben jullie even?
-
[*]Eerst uren in de dansschool, dat is geen feestje.
[*]Dan bij Hornbach mijn hoofd gestoten aan een kabel. Dat deed echt pijn.
[*]Dan bij Intratuin een juffrouw bij de kassa die voor ieder product moest gaan bellen, toen we eindelijk aan de beurt waren knakte ze onze tomatenplant en vroeg vriendelijk of we het niet erg vonden… -
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Ik heb er een aantal artikelen over gelezen en dat is echt interessant.
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Opgefokt.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
lekker, ik geniet van nog zo’n extra zondagje
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Hoera!! gaan we weer beginnen met een serie : domme dieven??
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
jammer dat ze er niet meer bij vertellen: uit het feit dat er relatief nieuwe munten lagen mag je afleiden tot de romeinen tot het laatst actief waren?
Echt een gemiste kans, dat ze me niet meer vertellen -
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Trek ik vandaag wel of niet een rok aan.
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Naar de dansschool.
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Haar drogen en slapen
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Mijn zus die een nieuwe leven in gaat…
-
Puk reageerde in het onderwerp waar heb je voor het laatst om gehuild in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Om mijn vader.
das minder Irene
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
