-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
ik heb eens even gekeken naar die Polychromos potloden, nou dat ziet er goed uit!!! ( beetje duur ook….)
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
een nachtkastje! j ezou denken: het mens is toch aan het ontspullen?? Nou daarom had ik dus een nachtkastje nodig. Bij gebrek aan nachtkastje had ik een Ikea-boekenkastje met 4 planken. Nou dat stond nokkie vol! ( mijn man is het type: je-weet-nooit-of-je-het-nodig-hebt ) met een schattig ( piepklein ) nachtkastje kan er niet verzameld worden….
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Hebben jullie even?
-
[*]Eerst uren in de dansschool, dat is geen feestje.
[*]Dan bij Hornbach mijn hoofd gestoten aan een kabel. Dat deed echt pijn.
[*]Dan bij Intratuin een juffrouw bij de kassa die voor ieder product moest gaan bellen, toen we eindelijk aan de beurt waren knakte ze onze tomatenplant en vroeg vriendelijk of we het niet erg vonden… -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
even horen hoe zoonlief zijn eerste nieuwe werkdag is geweest
EN??
-
Felice Veenman heeft een nieuw bericht geschreven 9 jaren geleden
Ik zie het woord te pas en te onpas, vooral van ouders over hun kinderen. Trots
Soms verbaas ik me daarover. Op een verkeersdiploma, op een veterstrikdiploma…
Hmm, denk ik dan, dat zijn toch gewoon de zaken die b […]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
zwaar beladen
knuffel
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
hoe krijg je het verzonnen zeg!
-
Puk reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
zwaar beladen
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
spinazie, aardappels en een bal gehakt.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Ja ik heb na brandend zand ook weinig van haar vernomen.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
als iemand zo lang blijft doorgaan denk ik altijd : hmmmmm cash flow probleempje??
En in dit geval vind ik het gewoon sneu: 65 jaar zingen en het enige wat bij mij ooit is blijven hangen is Brandend zand. En dat dan nog omdat je het zo lekker kan gebruiken voor bruiloften en partijen ( met aangepaste tekst ) -
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Duf
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
een beetje boel onuitgeslapen!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Bij mij gingen de haren overeind bij het zinnetje
dat is ook een hele foute!!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
richting zus: even helpen met de groep8 musical
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Offerte maken.
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Wassen draaien, rommelen ………..
-
Puk reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
heb ik geslapen….nee dus
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
wauhhhh wat heb ik heerlijk geslapen
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
broodje ui met ei…ik mis onze Hagenees nog steeds….
Ik moest ook aan hem denken.
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
