-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Mijn rechteroog.
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Slecht plan hoor!
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Zo maar eens gaan kijken of mijn moeder een beetje geslapen heeft.
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Gesloopt
-
Irene reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Van alle steunbetuigingen.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Ik ben het wel met Poeh eens, als ze de boete afschaffen wordt de discipline om de boeken tijdig terug te brengen minder.
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Een gedicht schrijven voor op het prentje.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
ook voor dit standpunt is wat te zeggen. Wat niet wegneemt dat ik er nog steeds blij mee zou zijn, ik ben namelijk enorm vergeet-achtig. Bovendien is de bieb inb het centrum , waar ik nog niet eens wekelijks kom…ik moet er echt voor op de fiets stappen en goed opletten.
Aan de andere kant: ooit stond ik in d ebieb en rekende 10 euro af. Dat is…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Geloof het of niet: de NS. Staat er op de website dat je maar drie keer je geld terug mag vragen als vergeet uit te checken.
Vraag ik aan de mevrouw van de klantenservice: kunt u dit juridsche hard maken?
O zegt ze, maar dat is alleen maar digitaal, veiligheid, begrijpt u wel?? Maar als u ons belt, dan maken wij dat voor u in orde hoor….
DAT…[Verder lezen] -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp waar werd jij gelukkig van? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Alles tond nog rechtop in de tuin !! bij d evorige storm was een ruit uit de kas gewaaid..
en alles leek wel 2 x zo hoog te staan! -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
andijve gestoofd met sardines en veel pepers , zoete aardappelen met paprika
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
ff lekker VP=en
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Eten, dat wordt wel weer eens tijd.
-
Poeh reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal geen goed idee dat ze die boete afschaffen. Allereerst is het een kleine moeite om even te verlengen als je het niet op tijd terug kunt brengen. Ten tweede zijn er mensen die het boek willen lezen en het reserveren. Als het dan niet op tijd is teruggebracht, dan is dat heel vervelend voor de reserveerder en ook…[Verder lezen]
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Bami
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Vitrine kasten vergelijken
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
hmmmm, hij wil toch fosiele brandstof??
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Uit mijn tijd bij de bieb weet ik dat het best wel een aardig extra inkomen was. Maar zoals het artikel zegt: er zijn voor een bieb wel meer middelen te bedneken om geld te genereren. Zo deden wij hier bv wokrshops voor kinderen: gratis en voor niks…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Het was natuurlijk wennen en de reistijd lang … hij zal wel richting Westland gaan verhuizen ….
Oeps….dat zou minder leuk zijn…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
spaghetti met gehaktsaus
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
