-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
beetje druk…
-
Puk reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
redelijk
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Een fotolijstje.
Voor een foto van je paps….:huilen2::troost:
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
een nachtkastje! j ezou denken: het mens is toch aan het ontspullen?? Nou daarom had ik dus een nachtkastje nodig. Bij gebrek aan nachtkastje had ik een Ikea-boekenkastje met 4 planken. Nou dat stond nokkie vol! ( mijn man is het type: je-weet-nooit-of-je-het-nodig-hebt ) met een schattig ( piepklein ) nachtkastje kan er niet verzameld…
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
ik heb eens even gekeken naar die Polychromos potloden, nou dat ziet er goed uit!!! ( beetje duur ook….)
Ja, klopt hoor. Maar bij bol waren ze minder duur maar toch nog 165 Euri. Maar welbeschouwd is het zo duur nog niet hoor. Het geklooi iedere keer met goedkope potloden was eigenlijk net zo duur. Mijn oude doos van Bruynzeel was relatief ook…[Verder lezen]
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
richting slaapvertrek
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
linzen, rijst, pompoen en paksoi met veel pepertjes
-
Irene reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Een fotolijstje.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Maar heel mooi!!!
nou, mijn idee
-
Puk reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
ik heb eens even gekeken naar die Polychromos potloden, nou dat ziet er goed uit!!! ( beetje duur ook….)
Maar heel mooi!!!
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Kip Jambalaya
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Lasagne
-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Ja ik loop er eigenlijk al te lang mee!
Volgende week naar de ha. -
Felice Veenman heeft een nieuw bericht geschreven 9 jaren geleden
We hebben het allemaal, soms zit je gewoon niet lekker in je vel. Er is niks aan de hand, zo op het oog, maar het wil allemaal even niet…
Je hebt neemt een kopje koffie met een extra dik stuk chocola, je bent […]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
ik ben heel benieuwd! Ze zeggen dat er een Brexit kwam omdat de jonge kiezers, die voor de EU waren thuisbleven. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
klopt! maar delen van zijn verklaring zijn al bekend, ik denk dat Trump daarop vooruit loopt
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Kan je niet echt goed zeggen…het voelt raar en zicht is minder veel licht…
ik zeg: als een speer naar de huisarts
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Maar vandaag is toch de zitting?
-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
wat is er mis mee Puk?
Kan je niet echt goed zeggen…het voelt raar en zicht is minder veel licht…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
wat is er mis mee Puk?
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
