-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Jah, dat kan ook https://www.hobbyvision.nl/n3/18880/57113/50738/Losse_potloden.htm
Het is wel handig om er dan eerst maar 1 of 2 te kopen, want je kunt ook een klein blik kopen, maar stel dat je later meer kleuren erbij wilt, dan passen die niet in je doos of blik.
oooohh al die kleuren!1 dat is toch gewoon smullen!!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Ik heb 2 flesjes muscat wijn gescoord!
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Uitgerust
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Frites
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
chinese kool met kipfilet
-
Puk reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Ik heb 2 flesjes muscat wijn gescoord!
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Gesloopt ondertussen
:troost:
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Smartphone Poeh (y)
Hey gaaf. Dat zijn leuke dingetjes.
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Ook al zo een r*t nek
Ja, erfelijk kwaaltje (Bechterew). Mijn moeder heeft door dat kwaaltje een cervicale neuroforamen stenose en mijn zus en ik kennen dus ons voorland zeg maar :gevoelig:. Het ging een poosje goed met mijn nek, toen zat het even alleen het hevigst in mijn SI, heup, lies, en thoraccaal. Paar maanden geleden ging ook een vinger…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
@poeh: ja hoor goedkoop is vaak duurkoop, zeker met zaken als potloden en verf en dat soort dingen. Die opmerking van je kan er ook 1 kopen is heel erg slim: dan kan je eens even kijken of dit, zeg maar je ding is
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Niet zo fijn. Nekpijn (inwendig tegen de atlas aan, geen spieren) en een zoem in het oor (zoals al langer, maar het neemt in frequentie en hevigheid toe) . En hoofdpijn (door nek). En een wezenloos gevoel in mijn hoofd (idem oorzaak).
maar verder pico bello. :joker:
-
Poeh reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Boodschappen.
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
eten bereiden
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Redelijk
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Heel even niets dan met het eten beginnen en daarna afscheid nemen.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Bonne femme
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Ik heb geen medelijden meer met die Engelsen hoor, ze blijven maar voor hun eigen ondergang stemmen.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Lekker geslapen en het is later dan ik had verwacht.
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Een dikke knuffel voor Felice, Irene, Puk en Marith :groepsknuffel:
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Telefoon
Wat voor een? Smartphone, of een voor thuis, of of of. Dat willen wij natuurlijk wel even weten :vet:
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
