• Twitter
  • Facebook
Vrouwenpower
  • Huis en tuin
    • (huis) dieren
    • eten
    • geld
  • Liefde en relaties
    • over liefde
    • #metoo
    • vriendschap
  • Vrouw en geluk
    • klein geluk
    • emotie
    • memories
    • verandering
    • gezond zijn
  • Vrouw en trends
    • mode
    • maatschappij
    • muziek
    • politiek
    • corona
    • december
  • Vrouw en werk
    • vrouwengeschiedenis
    • schrijfsters
    • opleiding
    • eigen bedrijf
  • Vrouwen op pad
  • Fictie
    • over sprookjes
  • Winkelstraat
    • feest
    • financiën
    • glitter en glamour
    • gezondheid
    • kleding
    • keuken en badkamer
    • mobieltje
    • ramen en vloeren
    • schoenen
    • tuin inrichten
    • woninginrichten
  • Platform
    • Laatste platform berichten
  • Zoek
  • Menu Menu
U bevindt zich hier: Home1 / Activiteit
  • Alle leden 1.521
  • RSS
  • Profielfoto van Felice Veenman

    Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Jah, dat kan ook https://www.hobbyvision.nl/n3/18880/57113/50738/Losse_potloden.htm

    Het is wel handig om er dan eerst maar 1 of 2 te kopen, want je kunt ook een klein blik kopen, maar stel dat je later meer kleuren erbij wilt, dan passen die niet in je doos of blik.

    oooohh al die kleuren!1 dat is toch gewoon smullen!!

  • Profielfoto van Felice Veenman

    Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Ik heb 2 flesjes muscat wijn gescoord!

    lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • Profielfoto van Irene

    Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Uitgerust

  • Profielfoto van Irene

    Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Frites

  • Profielfoto van Puk

    Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    chinese kool met kipfilet

  • Profielfoto van Puk

    Puk reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Ik heb 2 flesjes muscat wijn gescoord!

  • Profielfoto van Poeh

    Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Gesloopt ondertussen

    :troost:

  • Profielfoto van Poeh

    Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Smartphone Poeh (y)

    Hey gaaf. Dat zijn leuke dingetjes.

  • Profielfoto van Poeh

    Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Ook al zo een r*t nek

    Ja, erfelijk kwaaltje (Bechterew). Mijn moeder heeft door dat kwaaltje een cervicale neuroforamen stenose en mijn zus en ik kennen dus ons voorland zeg maar :gevoelig:. Het ging een poosje goed met mijn nek, toen zat het even alleen het hevigst in mijn SI, heup, lies, en thoraccaal. Paar maanden geleden ging ook een vinger…[Verder lezen]

  • Profielfoto van Felice Veenman

    Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    @poeh: ja hoor goedkoop is vaak duurkoop, zeker met zaken als potloden en verf en dat soort dingen. Die opmerking van je kan er ook 1 kopen is heel erg slim: dan kan je eens even kijken of dit, zeg maar je ding is

  • Profielfoto van Poeh

    Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Niet zo fijn. Nekpijn (inwendig tegen de atlas aan, geen spieren) en een zoem in het oor (zoals al langer, maar het neemt in frequentie en hevigheid toe) . En hoofdpijn (door nek). En een wezenloos gevoel in mijn hoofd (idem oorzaak).

    maar verder pico bello. :joker:

  • Profielfoto van Poeh

    Poeh reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Boodschappen.

  • Profielfoto van Puk

    Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    eten bereiden

  • Profielfoto van Irene

    Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Redelijk

  • Profielfoto van Irene

    Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Heel even niets dan met het eten beginnen en daarna afscheid nemen.

  • Profielfoto van Irene

    Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Bonne femme

  • Profielfoto van Irene

    Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden

    Ik heb geen medelijden meer met die Engelsen hoor, ze blijven maar voor hun eigen ondergang stemmen.

  • Profielfoto van Irene

    Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Lekker geslapen en het is later dan ik had verwacht.

  • Profielfoto van Poeh

    Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Een dikke knuffel voor Felice, Irene, Puk en Marith :groepsknuffel:

  • Profielfoto van Poeh

    Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden

    Telefoon

    Wat voor een? Smartphone, of een voor thuis, of of of. Dat willen wij natuurlijk wel even weten :vet:

  • Meer laden

Laatste blogs

  • Botox een frisse look zonder je expressie te verliezenBotox: een frisse look zonder je expressie te verliezen17 juni 2026 - 09:03
  • Beauty van binnenuit wat voeding voor je huid kan betekenenBeauty van binnenuit: wat voeding voor je huid kan betekenen17 juni 2026 - 08:30
  • Maak je voeten klaar voor het zomerse weerMaak je voeten klaar voor het zomerse weer15 juni 2026 - 13:41
  • Die rode wangen die niet meer weggaan is het blozen, couperose of iets andersDie rode wangen die niet meer weggaan is het blozen, couperose of iets anders?5 juni 2026 - 08:16
  • Fietsen als slimme woonkeuze voor elke dagFietsen als slimme woonkeuze voor elke dag5 juni 2026 - 07:33

Vrouw in het nieuws

Personal training apparatuurShip A1 Auto Transport: Heavy-Duty Equipment TransportTineke raakt duizenden euro's kwijt door val van ‘bankmedewerkers’Menstruatieondergoed populair: 'Maar 12 uur dragen is te lang'Lintje voor Zwarte Cross-boegbeeld Tante Rikie

Contactgegevens

Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com

Handige links

  • Wie is Vrouwenpower
  • Forum regels
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid (EU)

Verzamelingen

  • armoe keuken
  • duurzaam
  • huishouden
  • spreekwoorden en gezegden
  • tuin
© Copyright - Vrouwenpower - Enfold WordPress Theme by Kriesi
  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
Scroll naar bovenzijde
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}