-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Uitgerust
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Frites
-
Puk reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
chinese kool met kipfilet
-
Puk reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Ik heb 2 flesjes muscat wijn gescoord!
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Gesloopt ondertussen
:troost:
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Smartphone Poeh (y)
Hey gaaf. Dat zijn leuke dingetjes.
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Ook al zo een r*t nek
Ja, erfelijk kwaaltje (Bechterew). Mijn moeder heeft door dat kwaaltje een cervicale neuroforamen stenose en mijn zus en ik kennen dus ons voorland zeg maar :gevoelig:. Het ging een poosje goed met mijn nek, toen zat het even alleen het hevigst in mijn SI, heup, lies, en thoraccaal. Paar maanden geleden ging ook een vinger…[Verder lezen]
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
@poeh: ja hoor goedkoop is vaak duurkoop, zeker met zaken als potloden en verf en dat soort dingen. Die opmerking van je kan er ook 1 kopen is heel erg slim: dan kan je eens even kijken of dit, zeg maar je ding is
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Niet zo fijn. Nekpijn (inwendig tegen de atlas aan, geen spieren) en een zoem in het oor (zoals al langer, maar het neemt in frequentie en hevigheid toe) . En hoofdpijn (door nek). En een wezenloos gevoel in mijn hoofd (idem oorzaak).
maar verder pico bello. :joker:
-
Poeh reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Boodschappen.
-
Puk reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
eten bereiden
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Redelijk
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Heel even niets dan met het eten beginnen en daarna afscheid nemen.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Bonne femme
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Ik heb geen medelijden meer met die Engelsen hoor, ze blijven maar voor hun eigen ondergang stemmen.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Lekker geslapen en het is later dan ik had verwacht.
-
Poeh reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Een dikke knuffel voor Felice, Irene, Puk en Marith :groepsknuffel:
-
Poeh reageerde in het onderwerp wat heb jij vandaag voor leuks gekocht in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Telefoon
Wat voor een? Smartphone, of een voor thuis, of of of. Dat willen wij natuurlijk wel even weten :vet:
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
beetje druk…
-
Puk reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
redelijk
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
