-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
:zoefzoef:
Tot vervelens toe moeten doen….kom je niet helpen…..knuffel, kom ze maar eten!
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Ja hoor!
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Zou het mij dan ook nog goed komen?
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
doperwten doppen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
heerlijk uitgerust!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
ik hoor zoveel mensen met zoveel stelligheid zoveel onzin verkondigen…ik doe mijn uiterste best mij er niet meer druk om te maken
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
Jippie het komt goed met mij :hoerahoera:
en niet alleen met jou , maar ook met mij!!!!!:Ideetje:
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 9 jaren geleden
dochterlief is het,maar die is nog nooit opgeroepen
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
dat was een heerlijk boterhammetje
-
Irene reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Frankrijk
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Tot dusver redelijk
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Vakantie boeken
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Heerlijk geslapen
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Buien en schilderen
-
Puk reageerde in het onderwerp waar heb je voor het laatst om gehuild in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Dat wat ik ook doe of zeg: alles is fout of is mijn schuld.
Ik had m’n best gedaan op een heerlijk verse lasagne. Na het eten vond mijn vriend het een goed idee om die weer terug te zetten in de oven (why the piep zou je dat überhaupt doen?). Met de vraag of ik die later in de vriezer wilde zetten. Ik heb niet echt geantwoord. Later op de avond…
-
Puk reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
warm bad
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp waar heb je voor het laatst om gehuild in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
ach wat een nare situatie….het ziet er een beetje naar uit dat jullie op elkaars zenuwen werken..want goed beschouwd is het maar een kleinigheid.
Jammer van de lasagna, maar gelukkig leven we in een land waar er genoeg eten is…
Hoe komt het toch dat jullie het elkaar zo lastig maken? -
CheeseUnion reageerde in het onderwerp waar heb je voor het laatst om gehuild in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Dat wat ik ook doe of zeg: alles is fout of is mijn schuld.
Ik had m’n best gedaan op een heerlijk verse lasagne. Na het eten vond mijn vriend het een goed idee om die weer terug te zetten in de oven (why the piep zou je dat überhaupt doen?). Met de vraag of ik die later in de vriezer wilde zetten. Ik heb niet echt geantwoord. Later op de avond…[Verder lezen]
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
Frites bakken
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 9 jaren geleden
de bovenverdieping stofzuigen
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
