-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 9 maanden geleden
Eind van de week wordt het al minder.
-
Irene reageerde in het onderwerp ik voel me vandaag………… in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
Vol energie, maar nu wel moe.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 9 maanden geleden
anders jakker je dat geld er allemaal in een keer doorheen!:knipoog:
Daar moet je toch aardig je best voor doen, zelfs bij de huidige rentestand.
-
Irene reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 9 maanden geleden
Ik ken iemand die dit werk parttime doet. Als ze een keer een adres niet kan vinden zoekt ze het thuis op en bezorgd ze het de volgende keer. Aangezien ze het parttime doet (een dag in de week) komt de brief dan een week te laat. Ik heb nooit begrepen dat de vakbonden destijds akkoord zijn gegaan met het ontslag van alle postbodes en dat ze die…[Verder lezen]
-
Irene reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
Even VP onveilig maken en op tijd naar bed.
-
Irene reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
Hop eruit en aan het werk.
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
eens even een lekker stukje haken!
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 9 maanden geleden
Een vriendin van mij heeft een tijd in Polen gewoond. Zij vertelde dat de postbode een oud vrouwtje was met een soort van bakkerskist voorop de fiets.
Er zat geen enkel systeem in de kist. Het vrouwtje bladderde door de inhoud van die kist en dan kreeg je een deel van je post…
op een gegeven moment zag zij nog een brief, zij wijzen en wijzen en…[Verder lezen] -
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 9 maanden geleden
anders jakker je dat geld er allemaal in een keer doorheen!:knipoog:
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum 8 jaren, 9 maanden geleden
Geinig!!!
-
Puk reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 9 maanden geleden
Ja want je moet perslotte wel dagvulling hebben:cake-je:
-
Hannie … reageerde in het onderwerp Waar denk jij nu aan ? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
Dat ik nog geen mooie paddenstoelen ben tegengekomen op mijn ontdekkingstocht. Lees van diverse mensen dat ze er al volop zijn maar ik vis dus achter het net.
-
Hannie … reageerde in het onderwerp wat was het eerste wat je dacht voor je opstond in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
Is het al zooooo laat?
-
Hannie … reageerde in het onderwerp Wat ga jij nu doen? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
Eerst eten!
-
Hannie … reageerde in het onderwerp wat eet jij vandaag? in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
aardappelen met spinazie en één of andere burger.
-
Hannie … reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
Je had gezellig mee moeten feesten in hun tuin!
Nou, als ik die muziek de hele avond / nacht aan moet horen is voor mij het al heel snel over. Wat een bagger. Dan moet je wel stomdronken zijn wil je dat leuk vinden.
-
Hannie … reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
en ? zijn ze nog stil geworden??
Ja, 24 uur houden ze niet vol toch?
-
Puk reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
Dat is dan gelukt. Leve de buren die om 2 uur vannacht nog steeds keihard de muziek met smartlappen hadden aanstaan binnen en zelf met een stel mensen (dronken als een toeter) buiten mee bleven lallen. Ik wist niet dat ze een feestje hadden. Anders had ik er vooraf wel wat van gezegd of ze rekening zouden willen houden dat ze na 12 uur de muziek…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp ik heb me vandaag geërgerd aan in het forum Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort 8 jaren, 9 maanden geleden
Dat is dan gelukt. Leve de buren die om 2 uur vannacht nog steeds keihard de muziek met smartlappen hadden aanstaan binnen en zelf met een stel mensen (dronken als een toeter) buiten mee bleven lallen. Ik wist niet dat ze een feestje hadden. Anders had ik er vooraf wel wat van gezegd of ze rekening zouden willen houden dat ze na 12 uur de muziek…
-
Felice Veenman reageerde in het onderwerp in het forum Vrouw in het nieuws 8 jaren, 9 maanden geleden
Doet u mij maar twee bakkies!!:Spring:
- Meer laden
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
