3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sia Enko
    Deelnemer

Ik had dus een tijdje een navulbare pod gekocht omdat dat zogenaamd voordeliger zou zijn op lange termijn. Nou… mooi niet dus. Of de coil brandde aan, of er lekte weer wat uit m’n tas. En als ik dan een nieuwe liquid erin deed, smaakte het nergens naar. Nu overweeg ik om gewoon weer over te stappen op disposables. Iemand hier die hetzelfde heeft meegemaakt en daarna bewust voor wegwerp is gegaan?

Bills Bills
    Deelnemer

Ja man, ik herken dat helemaal. Ik had ook zo’n gedoe met lekkende pods en coils die je om de haverklap moest vervangen. Sindsdien gebruik ik alleen nog disposables met 20mg. Ze zijn makkelijker, minder gedoe en smaken ook nog eens lekker. Als je iets zoekt dat tussen gemak en goeie smaak zit, zou ik hier even kijken: shisha – daar heb ik echt alleen maar goede ervaringen mee.

Kosia
    Deelnemer

Wat ik fijn vind aan die wegwerp dingen is dat je gewoon niks hoeft voor te bereiden. Geen vloeistof morsen, geen geklooi met instellingen. Zeker als je gewoon iets zoekt voor tussendoor of op drukke dagen is het ideaal. En als een smaak je niet bevalt? Dan neem je de volgende keer gewoon een andere. Het is wat duurder, oké, maar de stress die je ermee vermijdt is het dubbel waard.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.