3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Lezen jullie de informatiepagina’s van de spellen echt voordat jullie gaan spelen? Ik heb er laatst eentje bekeken en die stond vol met uitleg die me wel erg technisch leek. Negeert een beginner dat meestal of probeert hij het juist te begrijpen?
De meeste beginners lezen het vluchtig of helemaal niet, en dat is prima. De lay-out van https://lalabet-nederland.net/ maakt het gemakkelijk om de belangrijkste informatie te zien zonder pagina’s vol tekst te hoeven lezen. Bekijk gewoon het volatiliteitsniveau, de winlijnen en of het spel speciale functies heeft. De rest zul je vanzelf begrijpen tijdens het spelen. De informatiesectie wordt pas echt nuttig als je al weet wat je leuk vindt. In het begin zorgen te veel details alleen maar voor extra druk. Concentreer je eerst op de basis. Je kunt later altijd dieper in de materie duiken. Leren moet natuurlijk aanvoelen, niet geforceerd.
Ik heb maandenlang informatieschermen genegeerd omdat ze aanvoelden als technische handleidingen. Gek genoeg, toen ik de spellen eenmaal door ervaring begreep, werden de uitleggen ineens logisch. Het valt echt vanzelf op zijn plek.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com