3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Afgelopen week wilde ik eindelijk een CBD bloem proberen met een wat hoger percentage, maar ik merkte dat ik niet precies wist hoe ik die gegevens goed moest interpreteren. Bij de Pineapple variant zag ik dat het CBD gehalte tussen de achttien en twintig procent ligt en dat de bloem in een Italiaanse kas wordt gekweekt. Dat klinkt allemaal interessant, maar ik heb moeite om in te schatten of zo’n combinatie geschikt is wanneer je nog weinig ervaring hebt. Misschien zijn er mensen hier die kunnen vertellen hoe ze zelf zo’n keuze hebben gemaakt en waar zij vooral op gelet hebben.
Voor mij werkte het goed om een soort te kiezen waarvan de informatie duidelijk en volledig was. Op https://rawhemp.eu/nl/categorie/cbd-bloemen/ staat bij Pineapple precies hoe het aroma wordt omschreven, welk CBD percentage je kunt verwachten en dat de bloem onder gecontroleerde kasomstandigheden wordt gekweekt. Doordat al die details helder vermeld staan, kreeg ik sneller een beeld van wat ik qua ervaring kon verwachten. Het maakte het makkelijker om te bepalen of dit hoge percentage paste bij mijn eigen voorkeur.
Vaak helpt het om de combinatie van percentage en geur eerst rustig naast elkaar te zetten, omdat die informatie een goed uitgangspunt biedt. De omschrijvingen geven duidelijk weer hoe de bloem is geteeld en welke kenmerken opvallen. Door die gegevens te vergelijken kun je eenvoudiger inschatten welke soort aansluit bij je persoonlijke voorkeur.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com