2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Kent iemand een professionele eventplanner die ervaring heeft met bedrijfsfeesten en corporate events in Nederland? We zoeken ondersteuning van A tot Z. Alle tips zijn welkom!
Ik herken die zoektocht heel goed, want vorig jaar stond ik voor precies dezelfde vraag bij het organiseren van een bedrijfsfeest. Wat voor mij het verschil maakte, was kiezen voor een partij die niet alleen meedenkt, maar ook echt alles uit handen neemt en ervaring heeft met verschillende soorten teams en budgetten. Zeker bij bedrijfsuitjes Rotterdam merkte ik dat lokale kennis veel toevoegt: locaties, logistiek en realistische planning. Wij hebben toen gewerkt met Rotterdam Business Events en dat beviel omdat zij al jaren corporate events organiseren en alleen met zelfontwikkelde concepten werken. Dat gaf rust en duidelijkheid, van eerste idee tot uitvoering. Het programma sloot goed aan bij onze doelen: teambuilding, plezier en toch professioneel. Mijn advies is om te kiezen voor een eventplanner die maatwerk levert, transparant is over kosten en ervaring heeft met zowel kleine als grotere bedrijfsgroepen-
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com