3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    lexir939
    Deelnemer

Hallo allemaal! Ik heb gemerkt dat sommige van mijn favoriete TikTok-video’s een paar dagen na plaatsing verdwijnen. Ik wil ze echt niet kwijtraken, maar ik weet niet hoe ik ze snel kan bewaren. Is het mogelijk om video’s zonder watermerk en in hoge kwaliteit te downloaden?

caxojov4
    Deelnemer

Ik kan ssstik aanbevelen. Dit is een betrouwbare service waarmee je TikTok-video’s zonder watermerk en in hoge kwaliteit kunt downloaden. Het werkt direct in je browser zonder programma’s te installeren of toestemming te geven. Open TikTok, kopieer de videolink, plak deze op de sssTikTok-website en klik op ‘Opslaan’. Je kunt het MP4-formaat kiezen voor video of MP3 voor audio. De service ondersteunt een onbeperkt aantal downloads, dus je kunt alle video’s die je leuk vindt opslaan. Dit is een ideale oplossing voor bloggers en mensen die content zonder logo’s willen verzamelen.

karol
    Deelnemer

Ik wil er nog aan toevoegen dat het voor het gemak beter is om een ​​aparte map aan te maken voor opgeslagen video’s. Dit maakt het gemakkelijker om de video’s die je nodig hebt later terug te vinden. Controleer ook of de gekopieerde link correct is, zodat het downloaden zonder fouten verloopt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.