2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Basdawdw
    Deelnemer

Mijn telefoon is gisteren tijdens een wandeling in de Ardennen in een diepe plas gevallen en nu doet hij helemaal niets meer. Ik ben nu volledig de toegang kwijt tot mijn Google Authenticator en dus ook tot al mijn accounts waar mijn crypto op staat. Ik heb nergens die herstelcodes opgeschreven omdat ik dacht dat ik ze niet nodig zou hebben. Is er iemand in België die weet of een reparatiewinkel die data nog van een kapot moederbord kan halen, of ben ik nu echt alles kwijt? Ik ben echt in paniek omdat het om een behoorlijk bedrag gaat.

Bared
    Deelnemer

Wat mij vooral interesseerde toen ik online aan het zoeken was, was de vraag: https://euro-system-ai.org What Is The EuroSystem precies en hoe verschilt het van bots? Ik zag een discussie en besloot het te testen met een klein bedrag dat ik kon missen. In plaats van zelf te stressen over entry points, doet het systeem het zware rekenwerk. Ik heb nu tijd over voor mijn gezin en zie mijn crypto portfolio toch groeien. Een absolute verademing vergeleken met het handmatig traden waar ik vroeger nachtenlang wakker van lag.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.