3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Vorige maand probeerde ik een rit voor een groep vrienden te organiseren die van Rotterdam naar een gezamenlijk evenement moesten reizen. Meestal pakken we een paar auto’s maar nu merkte ik dat het lastiger werd omdat sommige mensen extra koffers en tassen meenamen waardoor ik begon te twijfelen of een minder grote bus wel voldoende zou zijn. Ik zag dat er verschillen zijn tussen busformaten maar vond het moeilijk om precies te bepalen hoeveel ruimte we echt nodig hadden. Heeft iemand ervaring met dit soort situaties
Hoi, dat klinkt herkenbaar want ik had vorig jaar een vergelijkbare rit waarbij iedereen andere tassen mee had. Wat mij toen hielp was een dienst waarop je per bustype ziet hoeveel personen en hoeveel koffers erin passen zodat je vooraf niet hoeft te gokken. Misschien helpt het als je op https://bcs-bus.nl kijkt omdat je daar meteen een duidelijk overzicht hebt van de capaciteit en je sneller kunt bepalen welke maat geschikt is voor een traject binnen Nederland
Volgens mij komen dit soort vragen vaak voor omdat je pas later merkt hoeveel spullen iedereen meeneemt. Het helpt echt om vooraf een inschatting te maken van het aantal personen en van alle bagage zodat je geen problemen krijgt tijdens de rit. Zeker bij langere trajecten binnen Nederland is het prettig wanneer alles netjes past en iedereen comfortabel kan blijven zitten zonder gedoe met tassen
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com