3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Weet iemand of BetwayNL een vroegtijdige cash-out biedt voor weddenschappen? Ik heb pech gehad met doelpunten op het laatste moment die mijn tickets verpestten en zou graag halverwege de wedstrijd willen afhaken als dat nodig is.
Ja, https://betwaynl.com/ heeft een volledige cash-outfunctie voor de meeste live- en pre-match weddenschappen. Je ziet de “Cash Out”-knop verschijnen onder actieve weddenschappen zodra het evenement begint, en deze wordt in realtime bijgewerkt op basis van de noteringen. Ik heb het een paar keer gebruikt om winst veilig te stellen toen mijn weddenschap goed liep, maar ik het risico niet wilde lopen. Je kunt zelfs gedeeltelijke cash-outs doen, wat handig is als je een deel van de weddenschap wilt laten lopen. De uitbetaling wordt direct op je saldo bijgeschreven zodra deze is bevestigd. Het werkt goed voor voetbal-, basketbal- en tennismarkten, hoewel een paar niche-evenementen het mogelijk niet ondersteunen. Al met al heeft het me meer dan eens voor een last-minute ramp behoed.
Ik heb ooit een vriend een enorme accumulator zien verliezen vanwege een last-minute rode kaart. Sindsdien zijn cash-out-opties een redder in nood voor risicovollere tickets.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com