3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Een paar dagen geleden speelde ik online roulette en ik begon me af te vragen of er eigenlijk echt een strategie bestaat die werkt. Een vriend van mij zweert bij het Martingale-systeem, maar bij mij ging het al snel mis toen ik bleef verdubbelen. Uiteindelijk verloor ik meer dan ik dacht. Heeft iemand hier ooit een strategie gevonden die echt resultaat geeft, of is het gewoon puur geluk?
Ik heb dat ook geprobeerd, het Martingale-systeem en later ook Fibonacci. In het begin leek het goed te gaan, maar na een paar rondes merk je dat de kansen echt niet in jouw voordeel zijn. Wat mij heeft geholpen, is vooral begrijpen hoe het spel werkt en niet te lang achter elkaar spelen. Op 55betnl vond ik eens een interessant artikel over verschillende roulette strategieën, gewoon informatief en zonder onzin. Daar besefte ik dat het meer draait om timing en zelfbeheersing dan om een magische formule. Sindsdien speel ik rustiger, zet kleine bedragen in en stop zodra ik tevreden ben. Dat houdt het leuk, zonder dat ik mezelf gek maak met allerlei rekentrucjes die toch nooit echt kloppen.
Ik denk dat strategieën bij roulette vooral bedoeld zijn om het spel spannender te maken. Zelf speel ik af en toe een paar rondes voor de lol, maar ik geloof niet dat er een manier is om het systeem te verslaan. Het huis heeft altijd een klein voordeel, hoe je het ook bekijkt. Toch vind ik het leuk om patronen te zoeken of even te testen of iets werkt, gewoon uit nieuwsgierigheid. Uiteindelijk blijft het vooral entertainment, niet iets om echt op te vertrouwen.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com