fbpx
Liefde en relaties

Ruzie in de supermarkt

ruzie
Felice
Geschreven door Felice

Ruzie in de supermarkt

Waarom samen boodschappen doen, geen goed idee is.Ken je dat ? Gedoe, getut, boos gezicht, bij het inslaan van de boodschappen voor de hele week?

Troost je: je bent de enige niet. In Engeland deed www.vouchercodespro.co.uk een onderzoek bij boodschappende-doende koppels en ontdekte dat bijna de helft van alle koppels , ruzie maken tijdens de wekenlijkse boodschappen beurt.

Top 5 triggers ruzie in de supermarkt

Nou daar gaan we. STOP ! eerst even die ene seconde nemen om na te denken waar jullie ruzie over maken

1 Onnodige producten in het karretje gooien.

Hoe je het ook wendt of keert, je hebt allemaal een budget. En als je te veel koopt, ga je daar overheen. Zo simpel is het . Alleen als je in de supermarkt staat en je hebt honger, of je had een rot dag en nu dus enorme behoefte aan heeel dure chocola, dan wil je dat budget wel eens uit het oog verliezen. Tot irritatie van je partner, die toevallig helemaal geen honger heeft. En een fantastische dag had.

2 Treuzelen

Kijk, de een beslist in een halve seconde welke cornflakes het karretje in gaan .De ander wil toch even zeker weten,of er geen goedkoper merkt is, toevallig een aanbieding is en of er geen pinda’s in zitten. Of wat de kiloprijs nu eigenlijk is. Helmaal niet erg natuurlijk en zelfs reuze nuttig. Behalve als jij naar huis wil en je partner dit zelfde onderzoek vorige week ook al uitvoerde….de ruzie gluurt om de hoek…

3 Eten voor je hebt afgerekend

Hier valt de mensheid in 2 delen uit elkaar: zij die vinden dat je gerust het bonbloc kan opeten,omdat je bij de kassa gewoon de lege wikkel afrekent en zij die vinden dat op de grens van diefstal is. En genant op de koop toe. Geen vuiltje aan de lucht als in een koppel dezelfde  types aanwezig zijn. Sta je gewoon gezellig samen kauwend voor de kassa. De combinatie van de twee verschillende types is bij samen winkelen behoorlijk dodelijk.

4 Wat eten we vanavond ?? en morgen ??

Tja… als de een trek heeft in gebakken piepers en de ander in lasagna, is er soms een compromis in te vinden, maar lang niet altijd. En voor je het weet, is er ruzie

5 Een ander merk

Geloof het of niet, maar gewaagd voorstellen eens een ander merk te kopen, kan tot een stevige echtelijke twist lijden. Onder het motto: je weet wat je hebt, maar niet wat je krijgt,zijn heel wat mensen huiverig voor een onbekend merk. Terwijl de rekenaars geen enkele reden zien om met een ander merk dan dreft af te wassen, wanneer dat in de aanbieding is, zijn de merktrouwen dat echt niet van plan !

nog wat lezen over: ruzie met de buren?

Like

Over de auteur

Felice

Felice

8 reacties

Geef een reactie