4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Hallo allemaal.

Ik lees al een tijd mee op het forum. Tot een paar maanden geleden zag ik mijzelf dan ook als een vrouw die weet wat ze wil. Zowel zakelijk als privé. Inmiddels heb ik een relatie van ruim 6 jaar. Vorig jaar een aanzoek gehad en (uiteraard) meteen ja gezegd. 4 maanden geleden hebben we ontdekt dat ik zwanger was. Ook geheel volgens planning. Het koste wat meer moeite dan bij vrienden, maar hey..

Toen begonnen eigenlijk de problemen voor mij. Mijn vriend begon zichzelf raar te gedragen. Niks was meer leuk, alles was negatief. Ik zou snurken volgens hem. Een tijdje hoorde ik hier niets meer over, ik had er ook niet eens meer bij stilgestaan. Tot ik op een ochtend ineens een lege plek naast me in bed aantrof. Hij was maar op de logeerkamer gaan liggen. Dit maakte me enorm verdrietig. Je zou juist verwachten steun te krijgen in een situatie als dit. Maar het werd nog erger. Een week geleden stond er ineens iemand van PostNL aan de deur. Een pakketje. Met daarin allemaal anti-snurk producten. Bleek mijn vriend deze methode te hebben gevolgd om te bepalen wat voor snurker ik zou zijn. Natuurlijk wel even geprobeerd en volgens hem werkte het ook wel, maar ja.

Ik voel me absoluut niet goed met de situatie zoals die nu is. Een gesprek met hem aangaan lukt niet. Nu ik zwanger ben wil ik niet bij het slapen gaan van allerlei producten moeten gebruiken. Ik wil gewoon steun. Liefde. Ben erg benieuwd of iemand misschien tips voor me heeft, ik moest dit hoe dan ook kwijt. Al heb ik ook geen idee hoe nu verder te gaan…

Lief, B.

Wijze Wendy
    Bijdrager

Natuurlijk wil je gewoon steun, dat is heel normaal. Vanzelfsprekend wil je niet dat hij voor je gaat denken, maar dat hij met je meedenkt. Het enige medicijn dat in dit geval echt werkt is praten. Spreek het uit, laat hem weten dat je ongelukkig wordt van zijn acties, zelfs als ze goed bedoeld zijn.

Female1
    Bijdrager

Blijven praten is heel belangrijk. Probeer geen beschuldigingen te brengen. Dat werkt vaak averechts.
    Sterkte!

Felice
    Sleutelbeheerder

Het blijkt me dat female1 en Wijze Wendy je een heel goed advies hebben gegeven. vreemd dat hij ineens over dat snurken valt..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.