25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 135)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

Kijk, nu begrijp ik het beter…ik ben niet van katholieke huize en ik heb gemerkt dat er inderdaad verschil zit tussen de katholieke en de protestantse vertaling. ( wat natuurlijk ook niet raar is )

Irene
    Moderator

Het nulnummer van Umberto Eco

Female1
    Bijdrager

Verwarring van Jeroen van Inkel

Felice
    Sleutelbeheerder

Kate Moss De nacht van de vogels.
    Ik heb andere boeken van haar gelezen: labyrint en nog wat , wat terug gaat op Middeleeuwse raadselen en zo. Vond ik eerlijk gezegd, net ff een tikkie te zweverig..
    maar dit is echt een goed opgebouwd spannend boek

Felice
    Sleutelbeheerder

Kate Moss De nacht van de vogels.
    Ik heb andere boeken van haar gelezen: labyrint en nog wat , wat terug gaat op Middeleeuwse raadselen en zo. Vond ik eerlijk gezegd, net ff een tikkie te zweverig..
    maar dit is echt een goed opgebouwd spannend boek

Female1
    Bijdrager

Het elfde uur van James Patterson

opmerking verwijderd

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 11 maanden geleden door Jodelieh.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door Felice.
    Irene
    Moderator

Naar huis – Harlan Coben

Felice
    Sleutelbeheerder

Meisje Loos van Ton van Ree, ik vind het een aardig boek, maar met grote regelmaat laat hij zijn personages geschiedkundige zaken uitleggen, die in feite totaal niet bijdragen aan het personage. Hij zou Ken Follet moeten lezen: die kan prachtig feiten door fictie weven zonder dat je het gevoel hebt dat je een lesje geschiedenis opgedist krijgt

Female1
    Bijdrager

De Val van Michael Connely

Irene
    Moderator

Memento van Emelie Schepp

Female1
    Bijdrager

Dodemansrit van James Peters

Felice
    Sleutelbeheerder

Sarah Jio: de geheimzinnige tuin, een heerlijk feel-good book!

Irene
    Moderator

De Twaalf – Justin Cronin

Female1
    Bijdrager

Crossfire van James Patterson

Felice
    Sleutelbeheerder

Een prachtig boek, gloedvol geschreven, over een vrouw die haar leven begint als naaister en daar een grote passie voro blijkt te hebben. Het feit dat ze heel mooi kan naaien, brengt haar een heel boeiend en spannend leven. Ondertussen leer je ook nog eens wat over Spanje en Marokko tijdens de tweede wereldoorlog.

Het slot is heel bijzonder.
    Ik vond het een aanrader

Female1
    Bijdrager

Doodswens van James Patterson

Irene
    Moderator

Ik ben de Oversteek van Justin Cronin aan het herlezen.

Female1
    Bijdrager

Jager van Lars Kepler

Felice
    Sleutelbeheerder

Het verraad van Julia door Brenda Meuleman.

Ik steel even de beschrijving
    Brenda Meuleman beschrijft in haar debuut Het verraad van Julia hoe een slavin in de Romeinse tijd zich ontworstelt aan haar lot.

De intelligente Griekse slavin Aigle is de lerares van Julia, dochter van keizer Augustus. Tussen Aigle en Julia groeit een vriendschap, al is deze niet gelijkwaardig. Langzaam maar zeker ontstaan barsten in hun verstandhouding. Dan gebeurt het ondenkbare: Julia wordt door haar vader verbannen naar een eiland. Aigle wordt verteerd door schuldgevoel. Had zij dit kunnen voorkomen? Ze besluit te vechten voor datgene waarin ze gelooft.
    bron Ambo

Ik heb het echt met enorm veel plezier en aandacht gelezen. Aanrader!

Felice
    Sleutelbeheerder

ik ben net begonnen aan :De man die alles achterliet van Tanya Commandeur

“De dag waarop de waarheid als een dode vis zou komen bovendrijven begon als de duizend dagen daarvoor.” Met deze zin plaatst Tanya Commandeur ons in het verhaal van David en start ze haar boek op een waardige manier. Het verhaal van haar betovergrootvader vormt de basis voor ‘De man die alles achter liet’. ( gejat op Chiclit )

Voor een Nederlands boek ( ik ben geen groot liefhebber van Nederlandse schrijvers over het algemeen ) vind ik ht best aardig

Irene
    Moderator

Mijn zoon heeft een serie over rijdende steden gekocht, ben in het eerste boek begonnen, zal straks eens kijken hoe het heet.

Female1
    Bijdrager

De broederschap van John Grisham

Irene
    Moderator

Het heet Mortal Engines van Philip Reeve.

Felice
    Sleutelbeheerder

Ik ben bezig in en detective Zeemeermin van Camilla Läckberg.
    Er is ook een tv serie van : een zweedse detective die zich afspeelt in een dorp op het eiland Fjällbacka, daa rkeek ik eigenlijk altijd me tplezier naar, maar e boeken zijn ( zoals gewoonlijk ) leuker Ik had wel wat moeite in het begin met de veelheid aan personages, maar na een bladzij of 30 zat ik er helemaal in

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 135)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.