9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

De oorzaak is onbekend, maar er is een grote kans dat mensen die in dezelfde maand geboren zijn, dezelfde persoonlijkheidstrekken hebben. Wat maakt dat verschillende meisjes, geboren in dezelfde maand, zich op dezelfde manier gedragen? Hier zijn een aantal schokkende resultaten!
    https://www.apost.com/nl/blog/wat-je-geboortemaand-over-je-karakter-onthult-zeer-nauwkeurige-informatie/1261/

Bron apost.com

Female1
    Bijdrager

Haha, ik herken mezelf totaal er niet in. :)

Poeh
    Bijdrager

Klopt inderdaad weinig van.LOL Dat is net zo onzinnig als wat mensen soms op basis van je zonneteken van je karakter denken te weten. Ook het zonneteken zegt nog weinig tot niks. Maar een uitgebreide horoscoop van een van ’s werelds beste astrologen (die zijn zeer zeldaam!) kan verbazingwekkend accuraat zijn.

Maar het is wel een grappig artikeltje.

Irene
    Moderator

De stand van de sterren heeft mijn lot vast niet bepaald.

Poeh
    Bijdrager

De stand van de sterren heeft mijn lot vast niet bepaald.

Nee. Dat is dan ook helemaal niet waar de astrologie over gaat. Dat is helaas wat sommige mensen ervan maken.

Maar goed, jij herkent je dus vast ook niet in de beschrijving bij je geboortemaand :grote_grijns:

Irene
    Moderator

Ik heb er nog niet naar gekeken :)

Puk
    Bijdrager

Inderdaad een leuk artikel.:varken:

Felice
    Sleutelbeheerder

Het is zo algemeen….ik denk dat als ik er voor ga zitten, dat ik dit ook wel kan verzinnen…

Dit is mijn beschrijving:

“Degenen die in juni geboren zijn, zijn creatief en kunnen sterk communiceren. Aan de andere kant, spreken ze hun mening uit nog voordat ze er werkelijk over nagedacht hebben. Juni-meiden zijn vaak direct met de waarheid en verbergen hun gevoelens niet. Dit maakt dat juni-meiden een sterke wil hebben en ook dat ze vaak een grote invloed op hun mannen hebben.”

En dit ben ik:
    In juni geboren, creatief wel als ik er de tijd voor neem. Communiceren daarin ben ik alleen op papier echt sterk. Ik spreek mijn mening niet uit, houd deze eerder voor me en heb als ik hem al deel er heel goed over nagedacht. Mijn gevoelens? Die zitten diep in mij en laat ik zo min mogelijk zien aan mensen om mij heen. Je moet al door mijn masker heen kunnen prikken wil je weten hoe ik me echt voel.

Voor mij niets van waar dus…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.