Vriendschappen rondom Meppel/Zwolle

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 203 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Anoniem 2 jaren geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Anoniem

Hallo :-)!

Ik ben een sinds kort alleenstaande moeder (47) van 3 kinderen van 14, 12 en 9 en een kaninchen teckeltje van 6 die binnen nu en 2 jaar naar regio Meppel gaat verhuizen. Ik woon nu nog wat noorderlijker, maar mijn werk is in regio Zwolle. Ik zou al graag wat vriendschappen rondom Meppel/Zwolle willen opbouwen. Ik hou heel erg van wandelen, geocachen, kamperen, outdoor, kampvuur, koken, bakken,lezen en breien. Ik ben geen uitgaanstype, maar hou wel van lekker uit eten op zijn tijd: sushi, tapas, indische rijsttafel etc. Daarnaast vind ik het gezellig om over vanalles te kletsen, samen een film of serie te kijken of iets samen te ondernemen, met of zonder kinderen.

Lijkt het je leuk om eens mij wat beter te leren kennen en wat mij (ons) te ondernemen, dan hoor ik het graag!

Puk
    Puk
    Bijdrager

Wij wonen richting de Veluwe…..

Anoniem

Hallo Puk,

Fijn dat je reageert. Woon je dan net onder Zwolle?

Groetjes
    Saskia

Puk
    Puk
    Bijdrager

Saskia nee verder naar beneden toe richting Apeldoorn, Beekbergen, Eerbeek…etc……

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik woon in Alphen aan de Rijn, dat ligt tegen Leiden aan. Daar heb je ben ik bang niet veel aan

Irene
    Irene
    Moderator

Ik in Breda, dat is bepaald niet naast Zwolle.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.