VN-topvrouw aan Nederland: 'Toon IS-kinderen genade'

Tags: 

Dit onderwerp bevat 11 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Felice Felice 4 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Nederland moet kinderen van Nederlandse Syriëstrijders die nog in Irak en Syrië verblijven zo snel mogelijk terughalen. Dat zegt de speciale VN-gezant voor Kinderen in Gewapende Conflicten, Virginia Gamba, in een interview met het AD.

bron RTL

Puk
    Puk
    Bijdrager

Nee liever niet!!!!

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

Dat ben ik niet met je eens @puk, haal moeders en kinderen terug op voorwaarde dat ze een programma volgen. Je kunt mensen de-programeren en dat vind ik veiliger dan de volgende generatie terroristen kweken…

Puk
    Puk
    Bijdrager

Felice wie gaat dat programma betalen, ik vind dat er andere belangrijkere zaken spelen in de maatschappij dan deze mensen met hun wrede gedachten en rituelen terug halen.

Irene
    Irene
    Moderator

Het gaat om kinderen Puk!

Puk
    Puk
    Bijdrager

Ja kinderen die van alles gezien hebben! Nee daar blijven het is niet een probleem voor Nederland.

Irene
    Irene
    Moderator

Ik vind dat wel heel wreed. Ik zou niet in een land willen wonen dat wegkijkt of terugschrikt voor problemen.

Puk
    Puk
    Bijdrager

Ja Irene we leven in een wrede wereld. Het is ook wel heel dik om te zeggen dat je niet in een land wil wonen dat terugschrikt voor problemen, genoeg is genoeg. Deze jonge vrouwen wisten toen ze Nederland verlieten dat ze een ander leven tegemoed gingen, daarvoor hadden ze gekozen weg te gaan. Ik ken mensen die daar geweest zijn en juist daarom zeg ik nee.

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Puk Puk. Reden: i weggehaald
    Irene
    Irene
    Moderator

De vrouwen wel, de kinderen zijn onschuldig.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

@puk, ik denk eerlijk gezegd dat het een stuk goedkoper is om kinderen ( die tenslotte de Nederlandse nationaliteit hebben) heir te detoxen, dan ze daar op te laten groeien tot terroristen…

Mijn opmerking is niet alleen omdat ik vind dat een beschaving zich kenmerkt door haar zorg voor de zwaksten ( en dat zijn deze kinderen ) maar ook puur practisch. Dit zijn Nederlandse kinderen die over een 10-tal jaren, zonder problemen het land in komen….En wie weet met hoeveel haat en wrok. Moet je gewoon niet willen

Puk
    Puk
    Bijdrager

Met deze kinderen terug halen haal je ook de moeders ( die net zo erg als de vaders zijn terug ) !! Sommige kinderen zijn daar geboren en hebben Nederland nooit geroken of gezien. Ik zeg echt nee ik laat het hierbij.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

Het gaat er iet om of ze Nederland gezien of geroken hebben: ze hebben de Nederlandse nationaliteit…..dat geeft wat mij betreft twee dingen: een zorgplicht en een waakzaamheid plicht. Wanneer deze kinderen over 20 jaar Nederland in willen, dan houdt niemand ze tegen.

En zeker ben ik het vokomen met je eens: de moeders zijn op dit moment de grootste zorg. Je hoort mij ook niet zeggen: terughalen en we praten er niet meer over…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.