virtuele sportclub met bar !

Dit onderwerp bevat 203 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Irene Irene 1 jaar, 9 maanden geleden.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 204)
  • Auteur
    Puk
    Puk
    Bijdrager

Mooi…. was er een grote opkomst

sorry,
    lees het nu pas, er waren 135 inschrijvingen en er is meer dan 800 euro opgehaald.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

wat een keurig bedrag!

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik heb de alle kerstdagen gelanterfant, maar ik besloot mijn 61 ste jaar goed te beginnen en ben vandaag weer fijn aan de grond en yoga oefeningen gegaan en ik voel me daarna zo veel beter!

Irene
    Irene
    Moderator

Ik moet volgend jaar weer bijkomen denk ik, want van de sport hebben we e weken stop en je eet en drinkt toch iets meer dan normaal tijdens dit soort dagen.

Marith
    Marith
    Bijdrager

Ik kon amper lopen omdat ik op 1e kerstdag door de rug ging.
    Wel jammer want moest nog een paar kilometer om de 650 km aan te tikken dit jaar.
    Volgend jaar nieuwe kansen….

Puk
    Puk
    Bijdrager

Ik ga volgend jaar ook sportief doen, ik hou jullie op de hoogte!!

Irene
    Irene
    Moderator

Ik ga volgend jaar ook sportief doen, ik hou jullie op de hoogte!!

Ben benieuwd, wel verstandig.

Marith
    Marith
    Bijdrager

Leuk Puk.

Ik loop hard omdat ik niet het type ben die je in een sportschool moet stoppen.Heb dat overigens wel gedaan een aantal jaren terug maar werd er ongelukkig van.

Ik heb een keer meegedaan aan Kika run en was best trots op mezelf want ineens stond ik tussen een massa mensen waar ik akelig van werd….
    Mij zul je niet snel meer een wedstrijd zien lopen… maar het lopen in mijn eentje vind ik fijn.
    De vrijheid te kunnen gaan wanneer jij zin tijd en behoefte hebt …..
    En natuurlijk ben ik trots als ik een goeie loop heb gedaan maar lukt dat niet is het ook goed altijd beter dan op de bank blijven hangen zoals ik voorheen deed.
    Ik ben er mede door wel mooi ruim 30 kg afgevallen….en voel me 20 jaar jonger…..
    Mijn lichaam zegt af en toe wel eens ”nu even stop” …. en doe dat dan ook om later weer trots verder te kunnen gaan….

Puk
    Puk
    Bijdrager

30 kilo is veel hoor!!
    Heel knap.
    Als ik ga en kan sporten is het meer om beweeglijk te blijven en wat spiersterkte op te bouwen.

Marith
    Marith
    Bijdrager

Vandaag mijn eerste rondje gelopen van het jaar …
    1e kerstdag ging ik door de rug … maandagochtend kreeg ik groen licht van fysio om voorzichtig weer te starten met hardlopen.
    Maandagmiddag werd ik van de fiets gereden waar ik een gekneusde knie, teen en pols aan overhield.
    Vandaag dus kort en rustig weer gestart….

Ondertussen ben ik ook bij een podotherapeut geweest en heb nu zooltjes voor het hardlopen en komende maandag nog een loopanalyse door sport-fysio.

Irene
    Irene
    Moderator

Ik heb donderdag voor het eerst dit jaar weer flink gesport. Nu nog spierpijn van en een beetje last van mijn nek van een keer verkeerd vallen.

Marith
    Marith
    Bijdrager

Vanmorgen een poging gedaan om een andere looptechniek toe te passen.
    Dat viel vies tegen.

Ik heb afgelopen maandag bij fysio een loopanalyse gedaan en beter voor de rug zou zijn als ik een voorvoet landing maak.
    Dat dus vanmorgen geprobeerd met ook nog eens zooltjes in de schoenen door een podotherapeut aangemeten …. Pfff alsof je opnieuw moet leren lopen.
    Maar het zal moeten…. wil ik blijven kunnen hardlopen.
    Foto van de rug afwachtend gaan we volgende week beginnen met oefeningen om de core te verstevigen….

Puk
    Puk
    Bijdrager

Succes ermee!! Ik ga vanavond roeien (proberen)

Irene
    Irene
    Moderator

Vanavond lekker gesport, en daar was ik echt aan toe, want ik was emotioneel helemaal gesloopt.

Marith
    Marith
    Bijdrager

@ Puk … Hoe is het roeien gegaan?

@ Irene… dat is dan heerlijk even sporten…

Hier vandaag weer klein stukje gelopen maar gaat echt moeizaam….

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik doe elke ochtend een serie Yoga oefeningen.Daar voel ik me echt prettig bij : ik word wat soepeler en ik begin de dag lekker rustig en aandachtig.
    maar nu ben ik op zoek naar een nieuw setje: deze beginnen een beetje saai te worden

Puk
    Puk
    Bijdrager

@ Puk … Hoe is het roeien gegaan?

@ Irene… dat is dan heerlijk even sporten…

Hier vandaag weer klein stukje gelopen maar gaat echt moeizaam….

Helemaal,niks,van,gekomen

Marith
    Marith
    Bijdrager

Vanmorgen mocht ik weer 3 km hardlopen…. op mijn eigen manier….
    Vanwege de vast gezette tenen gaat de voorvoet landing echt niet en kreeg ik nog meer klachten.
    Het was zwaar maar wel lekker weer even kunnen gaan…..

Puk
    Puk
    Bijdrager

Goed Marith dat je het weer hebt opgepakt!

Marith
    Marith
    Bijdrager

Goed Marith dat je het weer hebt opgepakt!

Dankje,hetisallemaalzodubbel….jehebtpijnmaarmoettochdoorenblijvenbewegen….ditaanelkaarisnognietopgelosthelaas….

Marith
    Marith
    Bijdrager

Ik voel me erg verdrietig.
    Nooit gedacht dat hardlopen zo belangrijk zou worden in mijn leven, hoe het me hielp door moeilijke tijden…. en hoeveel ik ervan genieten kon uiteindelijk….
    Nu te horen gekregen dat het beter is te stoppen wil ik niet de zenuwen zo ernstig beschadigen dat ik straks in een rolstoel beland…
    Dit is hard aangekomen …. het moet nog landen een plekje krijgen ergens….
    Voor nu is niet alleen mijn lichaam in opstand maar ook het koppie ….

Gelukkig was ik al begonnen met zwemmen en ga maar eens kijken of ik dat ook zo leuk ga vinden …. jammer alleen dat het in een zwembad altijd druk en rumoerig is…
    En maar beetje de bossen en duinen opzoeken voor korte wandelingen….
    Het lijkt zo simpel zoals ik het hier tik maar dat is het niet :huilen3:

Irene
    Irene
    Moderator

Knuffel Marith!

Puk
    Puk
    Bijdrager

Hey Marith gelukkig dat ze er oprijd achter zijn gekomen en wie weet vind je een andere sport wel vele maken leuker.
    Kop op meidje!!

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

nou dat is echt heeeel erg voor je!
    Ze zouden tegen mij ook niet moeten zeggen: je mag niet meer lezen.
    en ik weet dat hardlopen je hoofd heel leeg maakt, dat doet het bij dochterlief ook.

Ik vind zwemmen ook niet fijn in een zwembad, in open water vind ik het een van de fijnste dingen die er is.
    Is er ergens nog open water waar je wel mag zwemmen ?

en anders zou ik als ik jou was, rustig van alles gaan uitproberen tot je iets vindt wat je echt fijn vindt

Irene
    Irene
    Moderator

Ik heb vanavond weer lekker gesport waardoor ik weer een beetje leef.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 204)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.