25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 204)
  • Auteur
    Marith
    Bijdrager

tjonge wat sportief allemaal, geen wonder dat ik me hier een beetje ja wat zal ik zeggen achtergesteld voel?

… ieder mens heeft zijn kwaliteiten :lievie:

Puk
    Bijdrager

Ja ik wandel veel maar had ook wel eens zin gehad in een kwartiertje hardlopen.

Marith
    Bijdrager

:troost:

Puk
    Bijdrager

Maar ik ben al blij dat ik lekker kan wandelen!

Ik ga maandag weer aan de sport. Dat luie gedoe van me. Vandaag wel weer lekker gelopen, als in gewandeld

@puk
    : wandelen is nog steeds het beste.

@marith
    : klinkt goed. Ik ben begonnen aan barefoot running. Dat is een andere manier van rennen. Ik zit dus weer ff oo de 3km.
    image.jpg

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 11 maanden geleden door Jodelieh.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door Felice.
    Marith
    Bijdrager

Is wel een uitdaging weer Jodelieh.
    Wens je succes ermee…..

Is niet echt iets voor mij… ik kan mijn voeten alleen nog maar langs de kleine tenen afwikkelen…
    Met de grote tenen kan ik niets meer er is een gewricht uitgehaald… dus al heel blij dat ik met een stevige schoen kan hardlopen.
    Doordat ooit mijn voetzolen verbrand zijn kan ik ook slecht oneffenheden velen.

Jeetje, wat vervelend. Hoe kom je aan die verbanding als ik het vragen mag? Dan vi d ik btw die 11 echt superknap

Marith
    Bijdrager

Het is al gebeurd toen ik 3 jaar was … ons huis is toen afgebrand…. zenuwen in de voet/hak zijn hierdoor beschadigd die zich niet meer hebben hersteld.
    Als ik op mijn hak duw of erg ongelijk loop is er altijd een ongemakkelijke stroomprikkel voelbaar.

Irene
    Moderator

Het is al gebeurd toen ik 3 jaar was … ons huis is toen afgebrand…. zenuwen in de voet/hak zijn hierdoor beschadigd die zich niet meer hebben hersteld.
    Als ik op mijn hak duw of erg ongelijk loop is er altijd een ongemakkelijke stroomprikkel voelbaar.

Knuffel.

Oei… snie fijn.

– – – Updated – – –

Gisteren lekker half uur getraind met de trx vandaag buikje trainen.

Felice
    Sleutelbeheerder

dikke knuf

Felice
    Sleutelbeheerder

ik doe dagelijks een aantal oefeningen tegen de muur: ze staan hier ergens op VP. dan plank ik ergens tussen een halve en een hele minuut. En dan doe ik nog 5 minuten yoga. Daar voel ik me heel erg lekker bij, moet ik zeggen: Alles met elkaar ben ik net geen 10 minuten bezig. Maar ik doe het wel – bijna – iedere dag

Ieder zo zijn ding. Ik loop veel ivm werk dus heb het hardlopen even aan de bomen gehangen. Tot ik gewend ben en tot het weer wat mooi weer word.

tot die tijd trx ik iig drie keer per week en probeer ik iig twee keer per week mijn buikspieren te trainen.

Marith
    Bijdrager

Ik slaap weer erg slecht en heb besloten vandaag rustig aan te doen … ben dan te blessure gevoelig ben ik achter gekomen.
    Mijn spieren zijn al verzuurd bij opstaan…. straks een fijne wandeling staat nu op het programma ….

Puk
    Bijdrager

Ik heb vanmorgen gewandeld met Violeta, het is heerlijk zo in het bos met de herfst.
    Mijn schouder is minder pijnlijk.

Vervelend Marith

mooi he puk.

Puk
    Bijdrager

ja ik ben net dus weer terug uit het bos van mijn dagelijkse wandeling ene ik moet zeggen elke dag ziet het er anders uit.
    Vanmorgen veel tamme kastanjes en paddestoelen gezien.
    Een haas en een aantal hooglanders.
    Dus ik heb mijn ochtend sport gedaan, vanmiddag zwemmen!

Irene
    Moderator

Ik ga m,e vanavond weer lekker in het zweet trainen, ben ik best weer aan toe.

Puk
    Bijdrager

Weet je waar ik aan toe bent? Koffie met een heerlijk lekkernijtje erbij….

Marith
    Bijdrager

Weet je waar ik aan toe bent? Koffie met een heerlijk lekkernijtje erbij….

Mmm ik ook….wel verdiend vind ik:knipoog:

Klinkt allemaal goed dames.

Hier zijn de financiën van het huis rond, dus de komende tijd zal ik naast trainen ook veel aan het verhuizen zijn. Mijn nieuwe schema is bijna klaar. De oefeningen zijn genoteerd. Nu nog de week volgorde. Snie makkelijk om het goed te doen. Ik bedoel het moet wel haalbaar zijn en leuk. Die combi is zeker belangrijk. Ik heb wel het idee dat elke dag een beetje makkelijker is vol te houden dan drie keer een hele boel. Iig ligt mijn nadruk nu weer op spieren kweken… daarna weer droogtrainen, maar eerst spieren kweken.

Puk
    Bijdrager

Pff klinkt echt heftig spieren kweken en dan droogtrainen!

Marith
    Bijdrager

Succes met verhuizen Jodelieh misschien gaat spieren kweken dan vanzelf (grapjuh) :knipoogje:

Ik ben vanmorgen een uurtje flink tekeer gegaan op de spinning fiets …..

Nou puk zo heftig is het niet. Betekent vooral dat ik me nu richt op krachttraining en niet op cardio. Ik mag ook alles – binnen de grenzen van normaal – eten. In het voorjaar ga ik dus meer hiit, tabata en hardlopen toevoegen aan mijn training en ga ik anders eten: lees minder koolhydraten en minder zuivel.

Nou marith, als dat zou kunnen

Puk
    Bijdrager

Zo ik zit even een aan lemon-limonade.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 204)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.