virtuele sportclub met bar !

Dit onderwerp bevat 203 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Irene Irene 1 jaar, 10 maanden geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 204)
  • Auteur
    Anoniem

Eeeh mogen we hier gewoon verder gaan? Of zijn deze fora gesloten?

Irene
    Irene
    Moderator

Je mag gewoon verder gaan hoor.
    Ik heb gisteren iets te fanatiek gesport geloof ik, want ik heb last van mijn rug.

Marith
    Marith
    Bijdrager

Vandaag voor het eerst met compressiekousen gelopen… eens kijken of ik er voordeel uithaal

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

En?

Oeh, ik loop graag met die dingen. Ik heb snel last van mijn kuiten (met een meisjesnaam Kuijt wel heel ironisch) en met die kousen kan ik gewoon rennen.
    Ik doe nog veel aan Freeletics. Mijn challenge deze zomer is het perfectioneren van een aantal oefeningen. Ik loop telkens tegen deze aan tijdens mijn workouts. Ik krijg ze gewoon niet netjes gedaan…

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik heb inmiddels mijn 7 minuten work-out vervangen door 7 minuten yoga, bevalt me prima. en dan doe ik nog 4 keer in de weelk minstens een uur, spit en schoffel training

Marith
    Marith
    Bijdrager

En?

Heb nu een paar voor mezelf gekocht …. had geen scheenbeen/kniepijn in ieder geval.
    (moest afgelopen zondag weer stoppen helaas…)

Hoe dat?

hier deze week netjes vroeg opgestaan om te sporten. Combi van TRX, Freeletics en Calesthenics… Oftewel aan touwtjes, heel snel en zo der verdere gewichten… Ik kan niet wachten tot een nieuw huis dan kan ik mijn kettlebells uitpakken en een barbel kopen… Ik mis mijn gewichten

Marith
    Marith
    Bijdrager

Leuke avatar foto Jodelieh.

Je vraag hoezo dat?
    Ik heb nog steeds last van lopers/springers knie en omdat ik toch met regelmaat blijf lopen om het koppie leeg te maken krijg ik helaas er andere klachten bij.
    Het is kiezen of delen…..

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

he, dat is wel flink balen Marith! soms wil een mens gewoon ALLES!
    ik merk hier dat ik steeds langer over mijn 7 minuten yoga ga doen: ik kan de oefeningen langer volhouden. Maakt overigens ook lekker koppie leeg!

Marith
    Marith
    Bijdrager

Vandaag is het weer gelukt om in een behoorlijk tempo te lopen ondanks het weer. Blij ermee.

Irene
    Irene
    Moderator

Ik heb vandaag voor het eerst meegedaan aan het vrij worstelen, daar ben ik best een beetje trots op al werd ik in no time naar de mat gewerkt.

Marith
    Marith
    Bijdrager

Vanmorgen 7 uur nuchter… rustig gaan hardlopen… 5,5 kilometer …. daarna een heerlijke cracker met banaan gegeten.

@marith: vandaar. Ik was er niet van op de hoogte. Dat is balen.

@irene: vrij worstelen?

@ Felice: ik ben veel aan het strechten en merk het ook wel… Ik ben veel flexibeler…

hier vanmorgen weer een lekkere afstand gedaan. Vreselijk langzaam, maar toch

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door Avatar Jodelieh.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door Felice Felice.

Nu ik hier toch zit an de bar vraag ik me wat af… Wat doen jullie met voeding… Ik wil wat minder snoepen, althans minder suikers eten, amar vind het best lastig. Hoe gaan jullie om met eten?

– – – Updated – – –

Btw foto is van de avond4daagse

Irene
    Irene
    Moderator

@irene: vrij worstelen?

Ja, zeg maar ongewapend sparren.

Cool

Is de bar open?

Irene
    Irene
    Moderator

Is de bar open?

Nu wel :)

Mooi zo! Word er nog gesport?

Hier een week vakantie gehad, maar ik werk nu als postbode dus in beweging blijf ik wel.

Irene
    Irene
    Moderator

Ik heb me gisteren weer flink in het zweet getraind, ging best lekker hoewel ik moe was voor ik begon.

Puk
    Puk
    Bijdrager

Is de bar open?

Leuk je weer te lezen.

Marith
    Marith
    Bijdrager

hey hallo…..Schuift aan …… ik lust wel een drankje…. ben net 10 km gaan hardlopen eigenlijk 11 km …:domdom3: vergat mijn horloge aan te zetten en ontdekte dat na ruim 1 km gelopen te hebben.
    Het is net of je die kilometer dan nog in wil halen of zo en liep mezelf stuk op het laatst …. maar goed toch maar mooi weer gedaan.

Puk
    Puk
    Bijdrager

tjonge wat sportief allemaal, geen wonder dat ik me hier een beetje ja wat zal ik zeggen achtergesteld voel?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 204)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.