fbpx

vervelende berichtjes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Het is van de week weer eens gebeurt: een halve gare meldt zich aan op het forum en verstuurt een wagonlading vervelende PB-‘s. Zodra dat gebeurt kunnen Irene of ik zo’n figuur eenvoudig blokeren.
    Zulke zaken kunnen je ook op Facebook overkomen, te vriendelijke mannetjes willen je maar al te graag leren kennen…melden bij facebook en verder.

Dit soort mensen stuurt dus PB’s, maar geen mails. Als ze werkelijk direct naar jouw maiadres spam kunnen sturen, dan hebben we echt een probleem, dan zijn er persoonlijke gegevens gehackt. Dat is natuurlijk altijd mogelijk, ik zou liegen als ik wat anders zei. Echter,WP is heel goed beveiligd de kans is realtief klein.

als je vervelende berichten krijgt, meld ze metteen, hier in het forum, via messenger, of via de mail, telefoon ook goed. Maar wees wel heel helder. Kreeg je een pb of iets in je persoonlijke email?

want ik schrik me helemaal een rol beroerte als je mail zegt, gelukkig herstel ik snel als het een PB blijkt te zijn….Liefs van mij

Female1Female1
    Bijdrager

Ik had hem ook. Weggegooid.

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

heel goed @Female1

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.