1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

Ik heb de film afgelopen vrijdag gezien, samen met mijn nichtje, man en zoon.
    Wij hadden een beetje de indruk dat het een vrouwen film was, maar manlief en zoon vonden dat niet. Toch…als jouw vent houdt van veel auto’s en schietpartijen, moet je hem misschien niet meenemen..

Ik vond het een prachtige film, indrukwekkend
    Het eerste uur was ik enigszins in verwarring: wie hoorde nu bij wie, wat is de betekenis van deze mensen in de fil. Je bent een beetje als een nieuweling op het werk, een nieuwe bewoner in de buurt, een nieuwe moeder op het schoolplein. En niemand neemt de moeite je iets uit te leggen. Zodra je je er aan over geeft dat je het nog niet helemaal kan volgen, wordt de film al een stuk beter. Al vrij snel heb je door dat het leven voor niemand leuk is. En als het na een uur pauze is, dan begrijp je dat iedereen in deze film wordt verteert door schuldgevoel. Iedereen: nou ja de moeder heeft er weinig last van…
    na de pauze grijpt de film je vast, om je niet meer los te laten, met een beklemming die ik zelden zo goed gefilmd heb gezien.. Nee ik vertel er niets over…je moet het ervaren.

Hoewel de ontwikkelingen hartverscheurend zijn, geeft het einde toch weer hoop.
    Jullie snappen: ik vond hem prachtig

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.