fbpx

Sylvana Simons sluit zich aan bij politieke partij Denk

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 538 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Anoniem 3 jaren, 1 maand geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Anoniem

Presentatrice Sylvana Simons sluit zich aan bij de politieke partij Denk.

In een videoboodschap op de Facebookpagina van de partij licht de 45-jarige Simons haar keuze toe.
    http://www.nu.nl/politiek/4263587/sylvana-simons-sluit-zich-bij-politieke-partij-denk.html

bron Nu.nl

Irene
    Irene
    Moderator

BeDENKelijk!

felice2
    felice2
    Lid

Het verbaasd mij dat een vrouw als Sylvana zich bij een dergelijke partij aansluit.
    Begrijp me goed: ik kan me voorstellen dat mensen de discriminatie zat zijn. Ik heb anderhalf jaar een Somalisch meisje in huis gehad en geloof mij: er wordt heel subtiel, heel veel gediscrimineerd. Maar of DENK nu de weg is, ik denk het niet: te ongenunaceerd

Puk
    Puk
    Bijdrager

Ik vind haar er niet geschikt voor. Ze praat teveel vanuit het zwarte vrouw zijn uit.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik vind haar meestal wel genuanceerd, maar de laatste tijd heb ik haar niet vaak meer gehoord of gezien, en het kan best zijn Puk, dat je gelijk hebt en dat ze wat, zeg maar radicaler is geworden

Irene
    Irene
    Moderator

In dat geval past ze prima bij DENK, dat zijn ook mensen die in eerste instantie zich wilde verzetten tegen de verharding, maar intussen zelf geradicaliseerd zijn. Ik had een hogere pet van Sylvana op.

nik4572
    nik4572
    Lid

Tja op het moment dat deze dame anti zwarte piet was, had ze voor mij al afgedaan.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

nou , ik moet zeggen: ik was ook pro zwarte piet, maar toen ik een tv discussie zag ( vraag me niet meer waar) waar Sylvana ronduit beledigd werd vanwege haar anti- zwarte pieten standpunt en ze heel rustig en kalm bleef uitleggen waarom ze tegen was, ondanks de grove mijnheer tegenover haar, toen steeg ze enorm in mijn achting

Irene
    Irene
    Moderator

nou , ik moet zeggen: ik was ook pro zwarte piet, maar toen ik een tv discussie zag ( vraag me niet meer waar) waar Sylvana ronduit beledigd werd vanwege haar anti- zwarte pieten standpunt en ze heel rustig en kalm bleef uitleggen waarom ze tegen was, ondanks de grove mijnheer tegenover haar, toen steeg ze enorm in mijn achting

Dat was voor mij ook een kantelpunt. Ik vind nog steeds dat zwarte Piet gewoon moet kunnen, maar ik heb wel meer begrip gekregen voor de tegenstanders.

Puk
    Puk
    Bijdrager

Ik heb helemaal geen begrip voor de tegenstanders van Zwarte Piet ( heb je ook begrip voor de kerstman zijn dwergen? Gelijkheid en respect dat is haar doel. De partij genoten van DENK, Kozu en Osturk zijn aanhangers van Erdogan? Kan je dan wel zeggen dat je voor gelijkheid en respect bent?

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

nou dat is een fundamentele vraag, Puk.
    Wanneer we vinden dat we vrij zijn te denken wat we willen, dan mag iemand dus denken dat Erdogan helemaal oke is…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.