fbpx

Stiekem roken

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager

Iedereen die mij kent, denkt dat ik tegen roken ben. En ergens is dat wel zo. Aan de andere kant heb al van jongs af aan een soort fascinatie voor roken. Als tiener nooit geëxperimenteerd, te bang, te braaf,… Maar vorig jaar, op mijn 33ste, dacht ik, nu wil ik toch eens weten hoe het is om te roken. Ik kocht een pakje en rookte mijn eerste sigaret. Ik vond het meteen best lekker. Sindsdien rook ik af en toe stiekem een sigaretje. Soms rook ik dagen, weken (en deze winter zelfs maanden) niet. Andere keren rook ik enkele dagen na elkaar. Meestal 1 sigaretje, soms 2 of 3.
    Zijn hier nog stiekeme rokers? Waarom doen jullie het stiekem?
    En oja, ik weet dat roken slecht voor mij is, dus geen gepreek.

IreneIrene
    Moderator

Ik rook, maar niet stiekem, ben er niet trots op, maar het is lastig om te stoppen. Ik ken wel gelegenheidsrokers, maar dat zou ik niet kunnen.

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

ik heb jaren als een schoorsteen gerookt, met heel veel moeite ben ik gestopt. Na een aantal jaren ben ik een “mee-roker” geworden. Met vriendinnen die roken, rook ik met smaak mee. verder rook ik niet en ik taal er als dan ook niet ( of nauwelijks ) naar.
    Ik geef degene bij wie ik biets, bijna altijd met regelmaat een pakje terug, op een vriendin na: daar mag ik gewoon lekker sjekkies rollen, zoveel ik wil

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.