‘Stedentrip met trein goedkoper dan vliegen’

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Irene Irene 2 weken, 1 dag geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

Dit ga ik dus eense even goed uitzoeken: want reizen met die moderne treinen is echt heel fijn: het gaat lekker snel, en je hoeft geen uren van te voren aanwezig te zijn, geen gedrang in het gangpad…

Met de trein naar een vakantiebestemming in Europa is vaak voordeliger dan met het vliegtuig. Dat blijkt uit een steekproef van de Consumentenbond. Wel is de reistijd met de trein meestal langer.

Irene
    Irene
    Moderator

Het zou tijd worden.

Female1
    Female1
    Bijdrager

Treinen vind ik ook altijd fijn.

Felice
    Felice
    Sleutelbeheerder

en zeker met die moderne treinen, is het het comfortabeler dan vliegen. Of het echt zo veel langer duurt met de trein vraag ik me af…Want toe wij naar Milaan vlogen, moesten we 2 uur van te voren aanwezig zijn, dan is het anderhalf uur vliegen, dan ben je een half uur bezig ( minimaal ) het vliegveld uit te komen. Dan moet je een trein of bus zoeken, zoeken waar je een kaartje kan kopen en hoe dat moet. Dan zit je 40 minuten in de trein.

Bij de trein hoef je geen uren van te voren aanwezig te zijn, en je stapt uit in het centrum…

Irene
    Irene
    Moderator

Trein is veel comfortabeler dan vliegen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.