5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

[h=1]​Ik heb niks met schaatsen, maar ik zal mijn best doen zo nu en dan een leuk artikel te scoren!!

Wüst ongenaakbaar naar EK-goud in Thialf[/h]
    Als iemand vandaag liet zien wat het woord ‘overmacht’ betekent, dan was het Ireen Wüst. Zij veroverde in het vernieuwde Thialf met overmacht de titel op het EK Allround.
    http://www.trouw.nl/tr/nl/39681/nbsp/article/detail/4445388/2017/01/07/Wust-ongenaakbaar-naar-EK-goud-in-Thialf.dhtml?utm_medium=rss&utm_content=trouwhome

bron Trouw

Irene
    Moderator

Het is best een leuke opzet, vier toernooien door elkaar in het walhalla van de schaatssport.

Voorlopig alleen bij dames sprint geen Nederlandse aan de leiding maar de Tsjechische Erbanova.

Irene Wust is al kampioen bij het allround toernooi, gevolgd door Sablikova en Antoinette de Jong.

Irene
    Moderator

Kai Verbij is de eerste Europees kampioen sprint geworden, gevolgd door Kjeld Nuis de Duitser Nico Ihle.

Irene
    Moderator

Karolina Erbanova is de eerste Europese kampioene sprint geworden, gevolgd door Jorien ter Mors en de Russische Fatkulina

Irene
    Moderator

Het schaatstoernooi zit er op: Sven Kramer is Europees kampioen allround geworden (voor de negende keer), gevolgd door Jan Blokhuisen en de Belg Bart Schwings.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.