fbpx

Renovatie

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Bijdrager

Mijn woning wordt gerenoveerd door verhuurder. BAM voert het uit. Het gaat op n slakkengangetje allemaal. Maar nu na 2,5 week nog steeds geen keukenblok. Ze zijn erg
    slecht in communiceren. En dat vind ik extra vervelend. Je weet dat het overlast geeft, maar waarom zeggen dat iets gedaan wordt en vervolgens moet je maar zien wanneer dat af is? Dat snap ik echt niet. Ben 48 en mijn eerste renovatie. Zelf weet ik niet van klussen maar weet wel wat efficiënt is. Ben ik dan ouderwets en verwacht ik dat mensen redelijk waarmaken wat ze beloven? a.s. maandag moet ik weer werken vanuit huis. Kan me amper concentreren met al die rommel om me heen.

Heeft iemand misschien een goede tip om er nog mee om te kunnen gaan? Want ik denk dat het wel eens een hele volle maand kan gaan duren bij elkaar. De stress wordt me te veel.

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

Hallo soulsister !
    Je huis renoveren, laten verbouwen, daar word je inderdaad niet vrolijk van ! sterker nog: het is een bekende stressoor. Dus geneer je niet dat je er doodziek van wordt.
    Normaal gesproken hebben aannemers ( en dus ook de BAM ) duidelijke afspraken met de opdrachtver, de verhuurder dus, wanneer een en ander klaar moet zijn. Ik zou dus maandag eens bij de verhuurder aan de bel trekken!
    Probeer verder in huis een hoekje te creeeren waar je je kan terug trekken. Een vriendin van mij troostte zichzelf in deze situatie met “ach ik hoef lekker niet te stofzuigen” en dat soort gedachten. Wie weet helpt het jou.
    Sterkte en hou ons op de hoogte

Bijdrager

Dank je Felice
    wat fijn dat je me begrijpt. Heb inderdaad een plek waar ik rustig me ding kan doen. Maar werken niet echt aangezien het bureau in me huiskamer staat en die staat behoorlijk op zijn kop. Positieve gedachten heb ik wel gehad, maar nu het al 2,5 week verder is worden die steeds minder. Hou me vast aan het
    mooie resultaat, dat helpt wel. Betegeling badkamervloer ziet er nu mooi uit met bruin beige tegels.

FeliceFelice
    Sleutelbeheerder

klinkt goed! En mag je ook al douchen in die badkamer?
    Wie weet knap je op van het maken van een moodboard, hoe je huisje eruit gaat zien straks!
    En laat af en toe al het stof uit je haren waaien en maak een lekkere wandeling ( daar knap ik altijd enorm van op)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.